FanArticles Άρθρα

Μπλε ωκεανοί και κόκκινοι…(N)indies – Μέρος 3ο

Μπλε ωκεανοί και κόκκινοι…(N)indies – Μέρος 3ο
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το παρόν άρθρο να θυμίσουμε αποτελεί πρόσκληση του ninty.gr σε σας, την κοινότητά μας, αναφορικά με οιασδήποτε μορφής άρθρου αφορά την αγαπημένη μας Nintendo σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές μας. Στείλτε επομένως τα άρθρα σας με προσωπικό μήνυμα εδώ ή με email εδώ και δείτε τα στην κεντρική μας σελίδα! Συνεχίζουμε με το τρίτο και τελευταίο μέρος του άρθρου του TechPriestNS (το πρώτο εδώ, το δεύτερο εδώ):

Enter (Ν)INDIES!

(Nintendo Independent Developers)

Για πολλούς, τα indie παιχνίδια είναι αυτά που είναι αναγκαίο κακό αν δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να σκοτώσουν τον χρόνο τους και με άσχημα γραφικά ταυτόχρονα. Για άλλους είναι εναλλακτικός τρόπος διασκέδασης. Για μένα είναι η εξέλιξη αυτού που κάποτε γνώριζα ως shareware.

Όπως και να έχει η ουσία είναι ότι η Indie σκηνή, ειδικά από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2000 ήρθε για να μείνει. Τα δε success stories είναι πολλά. Δείτε το Minecraft, Undertale, Rocket League, PUBG (?) και πολλά άλλα.

Την έννοια τους δεν θα την αναλύσω, μιας και είναι ευρύτερα γνωστή πλέον, αλλά να σημειώσω πως έχει επεκταθεί ακόμα και σε παιχνίδια που βρήκαν Publisher ακόμα και «σπίτι», ιδίως μετά από επιτυχημένη πορεία.

Ξαναβάλτε τώρα τα Indies, στην λίστα κυκλοφοριών, της βιβλιοθήκης του Switch και ας θυμηθούμε το τελευταίο γράφημα με σύγχρονη ματιά πλέον :

Η πρώτη και έβδομη παράμετρος στον οριζόντιο άξονα αναφερόταν στα:

  • Games Available
  • Price of Games

Να προσθέσω και εγώ άλλη μια παράμετρο;Θα εισάγω τον όρο ACCESIBILITY. (ως ευκολία χρήσης – κατανόησης ενός παιχνιδιού)

Από τα παραπάνω, μετά από όλα αυτά που αναφέραμε, υπάρχει κάποιος που πιστεύει πλέον ότι στην στρατηγική της Nintendo, τα indie games όχι μόνο δεν καλύπτουν τα κενά κυκλοφοριών αλλά υπερκαλύπτουν αν όχι προωθούν τους δείκτες:

  • Games Available
  • Price of Games
  • Accessibility of (said) Games ?

Και ταυτόχρονα:

  • Καλύπτουν ευρύτερο είδος (genre) παιχνιδιών.
  • Η κυκλοφορία του switch, ήρθε και σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός θα αλλάξει και «γενιά» και ο λόγος ισχύος σε σχέση με το switch θα αυξηθεί εκθετικά εις βάρος του, δημιουργεί ανησυχίες ότι το Switch θα στερηθεί, τουλάχιστον μεγάλων κυκλοφοριών από μεγάλους publishers. Μέχρι να συμπληρωθούν τα κενά σε ικανοποιητικό βαθμό μπορούν να ικανοποιήσουν και το core κοινό σε μεγάλο βαθμό.
  • Μπορούν να θεωρηθούν επί το πλείστον, ότι πιο κοντινό σε απλότητα χειρισμού στα mobile games. Κατά κάποιον τρόπο θα μπορούσε κάποιος να πει ότι οι mobile gamers όταν αποφοιτήσουν από τα Smartphone, τα indie θα είναι το επόμενο λογικό στάδιο εξέλιξης στην διαδικασία να γίνουν πραγματικοί ή moderate gamers (επιθυμητό) και να παραμείνουν εν τέλει στο οικοσύστημα της Nintendo, ακόμα και ως casual.
  • Αποτελούν, αστείρευτη πηγή έμπνευσης και καινοτομίας.
  • Καθότι οι ομάδες είναι μικρές, είναι εύκολο να αναδειχθεί και το ταλέντο στα επιμέρους στοιχεία ενός παιχνιδιού π.χ. ήχος και τον δημιουργό του.
  • Έχουν το στοιχείο του fun ακατέργαστο πολλές φορές παίρνοντας παράδειγμα αλλά ακόμα και μιμούμενα παιχνίδια του παρελθόντος μεταφέροντας συχνά την ίδια αίσθηση. Προσφέρουν δηλαδή arcade like εμπειρίες.
  • Λειτουργούν παράλληλα και ανοίγουν καινούργιους blue ocean προορισμούς, προσελκύοντας κοινό από τους pc-gamers και γενικώς τους συλλέκτες παιχνιδιών του Steam και λοιπών υπηρεσιών αντίστοιχου τύπου, οι οποίοι, σε μεγάλο βαθμό, περισσότερο συλλέγουν παιχνίδια παρά τα παίζουν στην πραγματικότητα λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής. Η απήχηση της Nintendo στους κύκλους των pc-gamer είναι γνωστή και ειδικά με ένα σύγχρονο μηχάνημα το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει την συντριπτική τους πλειοψηφία απροβλημάτιστα.

 

(εταιρείες με τα ίδια τα προϊόντα τους, όπως π.χ. τα Smach Ζ και GPD-WIN, κάτι είδαν ως μια καινούργια αγορά, με τα φορητά τους, συμβατά με το steam συστήματα, δεν νομίζετε;)

Σελίδες: 1 2 3 4 5

Αφήστε μια απάντηση