Η IO Interactive, η ομάδα πίσω από το franchise **Hitman**, έφερε λίγη από τη μαγεία του μυστικού πράκτορα στο **Switch** το **2021** με το **Hitman 3**. Ωστόσο, η κυκλοφορία αφορούσε μια έκδοση cloud και όχι μια εγγενή μεταφορά, και φαίνεται πως αυτή η προσέγγιση δεν στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία για όλους τους εμπλεκόμενους.
Ο CEO της IO Interactive, Hakan Abrak, σε μια συζήτηση με το The Game Business, μίλησε για την προσπάθειά τους στο **Switch**, αλλά και για την υποστήριξη που προετοιμάζουν ενόψει της κυκλοφορίας για το **Switch 2**. Σύμφωνα με τον Abrak, το cloud gaming στο **Switch** δεν απέδωσε όπως περίμενε η Nintendo, γεγονός που δημιούργησε μια αίσθηση «ημιτελούς υποχρέωσης» στην IO Interactive, η οποία και τροφοδότησε την επιθυμία τους να λανσάρουν τον τίτλο τους στο **Switch 2** ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του συστήματος.