Η κυκλοφορά μιας συλλογής με όλα τα παιχνίδια του GameCube σε μια πλατφόρμα δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Υπάρχουν πολλές προκλήσεις που καθιστούν μια τέτοια κυκλοφορία εξαιρετικά περίπλοκη.
Πρόκληση στη διαχείριση παιχνιδιών
Η ταυτόχρονη κυκλοφορά άνω των 400 παιχνιδιών θα δημιουργούσε τεράστια πρόκληση στη διαχείριση και στο download. Εκτός από τον τεχνικό όγκο, θα υπήρχαν σημαντικά ζητήματα αδειοδότησης και οικονομικών διευθετήσεων με τους εκδότες. Επιπλέον, θα υπήρχε μεγάλος κίνδυνος πολλά παιχνίδια να μην προσελκύσουν το ενδιαφέρον των παικτών.
Τεχνικές προσαρμογές
Σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών, η υποστήριξη ευρείας οθόνης θα ήταν περιορισμένη. Μόνο τα παιχνίδια που αρχικά υποστήριζαν ευρεία οθόνη θα μπορούσαν να λειτουργήσουν φυσιολογικά. Για τα υπόλοιπα, θα απαιτούνταν είτε τροποποίηση του κώδικα είτε τεχνητή επέκταση της οθόνης.
Ανάλυση και ποιότητα
Η προτεινόμενη αύξηση ανάλυσης έως 1080p στο φορητό και 4K στη βασική κονσόλα θα μπορούσε να εισαχθεί ως προαιρετική επιλογή. Ωστόσο, το GameCube διατηρεί την αισθητική του και σε χαμηλότερες αναλύσεις, καθιστώντας μια τέτοια αναβάθμιση μάλλον περιττή.
Εμπορικές προκλήσεις
Η υπηρεσία Virtual Console δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία στο παρελθόν. Οι λόγοι περιλαμβάνουν περιορισμένη ποικιλία παιχνιδιών, έλλειψη ενδιαφέροντος από τρίτους εκδότες και νομικά εμπόδια σε συγκεκριμένους τίτλους όπως το Goldeneye.
Συμπέρασμα
Παρά τον ενθουσιασμό των φανς, η κυκλοφορά μιας πλήρους συλλογής GameCube παιχνιδιών παραμένει εξαιρετικά περίπλοκη. Τεχνικές, νομικές και εμπορικές προκλήσεις καθιστούν μια τέτοια κυκλοφορία απίθανη στο άμεσο μέλλον.