- Η Nintendo είναι “πολύ αναστατωμένη” για τις διαρροές του Switch 2 - 16 Ιανουαρίου 2025
- Τεχνική ανάλυση του Digital Foundry για το Donkey Kong Country Returns HD - 16 Ιανουαρίου 2025
- Trailer για το δωρεάν DLC του 8 Bit Adventures 2 - 16 Ιανουαρίου 2025
Ο Masahiro Sakurai επέστρεψε με ένα ακόμη μέρος της σειράς βίντεο για την ανάπτυξη παιχνιδιών. Στο σημερινό αφιέρωμα, μαθαίνουμε περισσότερα για τη δουλειά που κάνει ο Sakurai στην πλευρά των γραφικών.
Σε ένα προηγούμενο επεισόδιο, ο Sakurai μίλησε για τη σημασία της επίτευξης της σωστής αίσθησης κλίμακας. Σήμερα, θα ήθελε να ακολουθήσει μια διαφορετική προσέγγιση σε αυτό το θέμα και να συζητήσει πώς να κάνετε τα πράγματα να φαίνονται μικρότερα.
Η σωστή αίσθηση της κλίμακας σε ένα παιχνίδι μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο. Σκεφτείτε μόνο πόσο εκπληκτικό ήταν την πρώτη φορά που πατήσατε το πόδι σας στο Xenoblade Chronicles και είδατε πόσο πραγματικά μεγάλο ήταν το περιβάλλον! Η επίτευξη αυτού του είδους έκτασης δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά με τα κόλπα του Sakurai μπορεί να δημιουργηθεί ένα εξαιρετικά πειστικό αποτέλεσμα.