Nintendo Switch nintypedia Wii Wii U Άρθρα

Μetroid Prime: Γενικές ιδέες, αχρησιμοποίητo υλικό.

Μetroid Prime: Γενικές ιδέες, αχρησιμοποίητo υλικό.

Για τους σκληροπηρυνικούς οπαδούς της σειράς Metroid, η σειρά Prime είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι τους και κατά γενική ομολογία από τις καλύτερες τριλογίες που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών. Μέσα σε ένα κύκλο ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού πολλές ιδέες δεν υλοποιούνται γιατί δεν είναι αρκετά καλές είτε γιατί δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να υλοποιηθούν. Μετά από τόσα χρόνια που έχουν βγει οι τίτλοι, οι δημιουργοί τους νιώθουν κάποια νοσταλγία είτε μοιράζονται μαζί μας ιδέες οι οποίες δεν υλοποιήθηκαν ποτέ.

Στοιχεία από το Metroid Prime που  αφαιρέθηκαν ή τροποποιήθηκαν από την τελική έκδοση :

Μερικές ιδέες για το menu του παιχνιδιού

dsadasdas

Αυτές οι εικόνες αντιπροσωπεύουν τα πρώιμα στάδια του παιχνιδιού όπου προσπάθησαν να βρουν το “look” του παιχνιδιού.

Πρώιμο title screen.

O μονόλογος ο οποίος προοριζόταν για την εισαγωγή του παιχνιδιού:

Ten years ago, beneath the surface of Planet Zebes, the mercenaries known as “Space Pirates” were defeated by interstellar bounty hunter Samus Aran. Descending to the very core of the pirate stronghold, Samus exterminated the energy based parasites called “Metroids” and defeated Mother Brain, the leader of the pirate hoarde.

But the Space Pirates were far from finished. Several pirate research vessels were orbiting Zebes when Samus fought on the surface below.

After the fall of Mother Brain, the ships escaped, with the hope of finding enough resources to rebuild their forces and take their revenge.

After discovering a possible pirate colony on planet Talon IV, Samus has once again prepared for war, hoping to end the Pirate threat forever.

Άλλη μια εναλλακτική εισαγωγή:

Eναλλακτικός σταθμός προσγείωσης

Eναλλακτικό UI

Κraid

To επίπεδο στο οποίο θα βλέπαμε τον Kraid ήταν υπό σχεδίαση αλλά δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να αναπτυχθεί και να συμπεριληφθεί στο σενάριο με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει μια διασκεδαστική εμπειρία. Έτσι αποφασίστηκε να μην συμπεριληφθεί ο Kraid στο παιχνίδι γιατί δεν υπήρχε αρκετός χρόνος.

MotherBrain




Ridley





Flying Insect Boss

Dark Possessed Ridley Sheegoth Prime Το όνομα δεν είναι επίσημο μιας και δεν υπήρξε ποτέ κάποιο. Από ότι φαίνεται ήταν η τρίτη μορφή ενός Sheegoth στη περιοχή Phendara Drifts και κατά μεγάλο ποσοστό θα ήταν το boss της περιοχής.

Space Pirate Organic Weapons





Πρώιμα στάδια σχεδίασης της στολής της Samus με σημειώσεις του σχεδιαστή.

Lava Thardus

Ο Thardus είχε σχεδιαστεί να βρίσκεται μέσα σε ένα λάκκο με λάβα αλλά δεν υπήρχε χρόνος για την υλοποίηση του.

 

Εναλλακτικός σχεδιασμός της Parasite Queen

Omega Metroid Forest Flaahgra



Giant Metroids




Surviving Chozo



Mutated Metroids



Πρώιμα σχέδια του Tallon IV




Winged Chozo Ghosts



Insect Cyborg Pirates


Κρατήρας πρόσκρουσης



Τα άτομα τα οποία αποκάλυψαν όλα αυτά τα “μυστικά”:

Android Jones, Martin L’Heureux, Nintendo.com, Danny Richardson, James Dargie, Mike Sneath, Todd Keller, Greg Luzniak, Gene Kohler και Mama Robotnik.

Αφήστε μια απάντηση