Nintendo Switch Reviews

Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch Review]

Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch Review]

Η Koei Tecmo έχει βρει μια χρυσή συνταγή στη σειρά Warriors της και γι’ αυτό άλλωστε παραμένει ζωντανή χρόνια τώρα. Η δε συνεργασία της στο Hyrule Warriors αλλά και στο Fire Emblem Warriors έδωσαν μια μοναδική «Nintendo» αισθητική που δεν άφησαν τους παίκτες ασυγκίνητους. Ωστόσο, το Hyrule Warriors Age of Calamity δεν αποτελεί μόνο ένα συγκερασμό στο φαίνεσθαι αλλά μια στενότερη συνεργασία των δύο παιχνιδιών με σκοπό τη δημιουργία ενός prequel της ιστορίας του The Legend of Zelda Breath of the Wild. Ενδιαφέρον, όμως τελικά τα κατάφερε;


Αρχικά, το Age of Calamity τοποθετείται 100 χρόνια πριν τα γεγονότα του Breath of the Wild, ήτοι αφηγείται το πώς η συμφορά Ganon ξύπνησε, αλλά και τη μάχη της με τους τέσσερις πρωταθλητές, τη Zelda και φυσικά τον Link. Ο τρόπος βέβαια που φτάνουμε σε αυτό το χρονικό σημείο γίνεται ανορθόδοξα με ένα ταξίδι στο παρελθόν. Συγκεκριμένα ένα μικρό και γλυκούλι guardian φτάνει από το μέλλον για να προειδοποιήσει τη Zelda και ως άλλο R2D2 μπλέκεται στην υπόθεση. Η ύπαρξη αυτού του παραδόξου δημιουργεί, όπως είναι κατανοητό, ένα παράλληλο σύμπαν, μια νέα χρονική αλληλουχία. Με τη σειρά The Legend of Zelda να παίζει συνέχεια με τη θεματολογία του χρόνου, θα έλεγα πως ναι μεν η ιστορία του Age of Calamity δεν ήταν αυτή που θα ήθελα και περίμενα, μιας και δεν είναι η αυθεντική ιστορία, από την άλλη δε, παραμένει ενδιαφέρουσα και απολαυστική. Ενισχύεται μάλιστα από τη γραμμικότητα στην εξιστόρηση, η οποία συντελείται κυρίως με κείμενα επί της οθόνης και όχι στις κινηματογραφικές σκηνές, που είναι πιο ανάλαφρες. Σε αντίθεση, δηλαδή, με το Breath of the Wild, στο οποίο ο αχανής κόσμος ήταν στο προσκήνιο, στο Age of Calamity η πλοκή οδηγεί την εξέλιξη των πραγμάτων και μας πιάνει από το χέρι, ώστε να πάμε από το Α στο Β και ούτω καθεξής. Αν πρέπει να σχολιάσω κάτι για την ιστορία, γενικά, είναι ότι αυτή η προσπάθεια έχει περισσότερα στοιχεία σαπουνόπερας, όπως μια κλασική ταινία ή σειρά anime.


Περαιτέρω, ως προς τον τρόπο παιχνιδιού διακρίνουμε την πετυχημένη musou τεχνική του ενός εναντίον εκατοντάδων εχθρών, η οποία διαφοροποιείται ευχάριστα από χαρακτήρα σε χαρακτήρα και είναι σημαντικά εξελιγμένη από τον προηγούμενο τίτλο. Συγκεκριμένα, κάθε μαχητής παίζει τελείως διαφορετικά. Εκτός από την κανονική και δυνατή επιθετική κίνηση και τη special που φορτώνει με μπάρα, όλοι έχουν μια επίθεση εντελώς ξεχωριστή όχι μόνο σε επίπεδο animation αλλά και στο τι ακριβώς κάνει και πώς το κάνει. Η Impa τοποθετεί σύμβολα τα οποία τα απορροφά και εμφανίζει σκιές που την πολλαπλασιάζουν, ο Link ρίχνει βέλη και κάνει σέρφινγκ με την ασπίδα, η Zelda χρησιμοποιεί το sheikah slate και παίζει με ρουνικά, η Urbosa φορτώνει ηλεκτρισμό, ο Daruk είναι ένας άλλος Hulk και ούτω καθεξής. Κάθε ένας έχει τα θετικά και τα αρνητικά του και σίγουρα το να εναλλάσσετε συχνά δημιουργεί ποικιλία στην εμπειρία σας. Επιπλέον, κάθε χαρακτήρας μπορεί να χρησιμοποιήσει τα sheikah ρουνικά (βόμβα, cryosis, stasis, magnesis) όπου και εδώ παρατηρούμε ξεκάθαρη αναβάθμιση από τα εργαλεία του πρώτου Hyrule Warriors καθώς δε λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο σε όλους. Υπάρχουν ακόμη και αποστολές που χειρίζεστε Divine Beasts, οι οποίες και θα σας αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεστε τα μεγέθη των πεδίων και των εχθρών. Αν και ολίγον τι προβληματικές σε τεχνικό και χρηστικό επίπεδο, αλλά είναι πέρα για πέρα απολαυστικές. Τέλος, ειδική μνεία χρειάζεται το flurry σύστημα, ήτοι την αποφυγή την τελευταία στιγμή πριν το χτύπημα που ακολουθείται από αντεπιθέσεις. Μοιάζει τόσο πολύ στο Breath of the Wild σε σημείο που δημιουργεί μια ευχάριστη και συνάμα νοσταλγική αίσθηση. Συνολικά, το σύστημα μάχης έχει γίνει καλύτερο και πιο δημιουργικό. Παίζεται και με δύο παίκτες μάλιστα αν και εκεί θα βρείτε σίγουρα τεχνικά ζητήματα, τα οποία αναφέρω κάτωθι.


Πέρα από το ξύλο, θα εξοπλίσετε τους ήρωές σας, θα αναβαθμίσετε τα όπλα σας, θα βρείτε koroks (ναι υπάρχουν και αυτά), θα φάτε, θα ανεβείτε επίπεδα και θα φτιάξετε νέα αντικείμενα. Επιπλέον, μέσω του χάρτη της Hyrule -που είναι ίδιος με αυτόν του Breath of the Wild- θα έχετε τη δυνατότητα να εμπλακείτε σε παράπλευρες αποστολές ώστε να κερδίσετε αντικείμενα, όπλα και γενικά να ενισχυθείτε.


Περνώντας στον οπτικοακουστικό τομέα, το παιχνίδι χρησιμοποιεί τόσο την καλλιτεχνική αισθητική των cel-shaded γραφικών του Breath of the Wild, όσο και τον αυθεντικό χάρτη, τα αντικείμενα, τα ρουνικά, τα εφέ, τις φωνές, τις μελωδίες… τα ΠΑΝΤΑ θυμίζουν Breath of the Wild. Είναι τόσο άρρηκτα δεμένη η σχέση του πονήματος της Koei Tecmo με την αυθεντική προσωπικότητα του τίτλου της Nintendo, που πραγματικά δε μοιάζει με ένα Warriors τίτλο που απλά και μόνο είναι ντυμένος ως Zelda αλλά είναι ένα Zelda αλλιώτικο. Συνολικά μια όμορφη και ευχάριστη εμπειρία που χαλάει κάποιες φορές από τις από το πουθενά εμφανίσεις των εχθρών –αργούν να φορτώσουν- και τις πτώσεις των καρέ. Δε θα σας απασχολήσουν ιδιαίτερα.

Τέλος να ευχαριστήσουμε για άλλη μια φορά τη CD Media για  την ευγενική παραχώρηση κωδικού για τις ανάγκες του παρόντος review.

Χαμούλης!

Αν το πρώτο Hyrule Warriors ήταν διασκεδαστικό, Το Hyrule Warriors Age of Calamity δείχνει πως αν δοθεί η πρέπουσα αγάπη σε μια λατρεμένη σειρά παιχνιδιών, τότε ακόμη και ένα spin off αποκτά ενδιαφέρον και αξίζει να αποκτήσει το μερίδιο της ένθερμης υποστήριξης που του αναλογεί. Μπορεί η πλοκή να μην είναι αυτή που θα περίμενα από την πρώτη παρουσίαση του παιχνιδιού, εντούτοις προσφέρει επιπρόσθετη γνώση για τον όμορφο κόσμο που οι κάτοχοι Wii U και Switch έχουν ζήσει και δεν είναι παράταιρη. Δείτε το ως ένα ανάλαφρο τίτλο δράσης που ταυτόχρονα βάζει στο επίκεντρό του όλους τους χαρακτήρες που επιδερμικά παρουσιάστηκαν στον πρωτότυπο τίτλο και σίγουρα δε θα σας απογοητεύσει. Εύχομαι, η σειρά Hyrule Warriors να συνεχίσει με τέτοιους καλπάζοντες ρυθμούς.

8
Συνολική βαθμολογία:
8

Αφήστε μια απάντηση