Ειδήσεις

Ένας χρόνος Switch: Ένα αλλιώτικο αφιέρωμα

Ένας χρόνος Switch: Ένα αλλιώτικο αφιέρωμα
vassilis_pap
Latest posts by vassilis_pap (see all)

Καί ἐγένετο Switch!

Κάπως έτσι λοιπόν, γεννήθηκε το Switch! Για την Nintendo, το Switch ήταν η κονσόλα η οποία θα υλοποιούσε την από καιρό σχεδιαζόμενη ενοποίηση των πλατφορμών της. Ένα κουτί δηλαδή που θα παίζει όλους τους τίτλους της, με ικανοποιητική ποιότητα. Για την εταιρεία αυτό ήταν το ζητούμενο. Όχι μόνο γιατί υλοποιούσε την στρατηγική και τους στόχους της, αλλά και γιατί εμπορικά αυτό το «home τίτλοι που τους παίζεις όπου θέλεις» είχε τεράστιο ενδιαφέρον. Το πίστευε η ίδια η Nintendo, το πίστευε ακόμα και ο ανταγωνισμός.

Ωστόσο το εγχείρημα μόνο απλό δεν ήταν! Απαιτούσε έξυπνες λύσεις, εξαιρετική τεχνολογία αλλά και συμβιβασμούς. Γιατί όπως αναλύσαμε πιο πάνω φορητά και «σταθερά» έχουν όχι μόνο κοινά, αλλά και σημαντικότατες διαφορές και τελικά δύσκολα παντρεύονται.

Από άποψη τεχνολογίας, το Switch είναι μια αμιγώς φορητή κονσόλα. Όπως είπαμε υπήρξε αρκετό μπέρδεμα σχετικά με αυτό και ενδεχομένως πολλοί να μπερδεύονται ακόμα. Σήμερα όμως, έναν ολόκληρο χρόνο μετά το launch πρέπει επιτέλους κάποια πράγματα να ξεκαθαρίζουν. Δεν χρειάζονται αναλύσεις και λίστες από τεχνικά χαρακτηριστικά, για να το διαπιστώσει κάποιος. Αρκεί να το πιάσει, έστω και μια φορά στα χέρια του, και θα καταλάβει πως στην ουσία μιλάμε για ένα λίγο πιο παχύ tablet.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, μέρος της σύγχυσης το έχει προκαλέσει, η ίδια η Nintendo. Οι λόγοι είναι καθαρά εμπορικοί.  Πρώτον θέλει να το «πουλήσει» με βάση το δυνατό όπλο του. Το οποίο φυσικά είναι, το περίφημο «home τίτλοι που τους παίζεις όπου θέλεις». Δεύτερον, η περίεργη κατάσταση που προέκυψε με τον πρόωρο θάνατο του Wii U, την έκανε να έχει έντονο συμφέρον να θέλει να προωθήσει το Switch πρώτα σαν διάδοχο του Wii U. Το 3DS, ήταν ακόμα ζωντανό και απέφερε εισόδημα το οποίο η εταιρεία δεν ήθελε με τίποτα να αφήσει. Συνεπώς το «φορητοί τίτλοι που τους παίζεις όπου θέλεις», πήγε πιο πίσω όχι μόνο γιατί είναι λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά και γιατί αυτό θα το κάνει το 3DS για λίγο καιρό ακόμα. Στο μέλλον φυσικά η μουσική θα αλλάξει και πιστεύουμε πως η καθαρά φορητή υπόσταση της κονσόλας, θα μπει πολύ πιο έντονα στο κάδρο.

Σελίδες: 1 2 3 4 5

Αφήστε μια απάντηση