Ειδήσεις

Ένας χρόνος Switch: Ένα αλλιώτικο αφιέρωμα

Ένας χρόνος Switch: Ένα αλλιώτικο αφιέρωμα
vassilis_pap
Latest posts by vassilis_pap (see all)

Τερματικός σταθμός… Switch

Είναι προφανές πως όλα τα παραπάνω ενδιαφέρουν και …παραενδιαφέρουν την Nintendo. Μιλάμε για μια εταιρεία η οποία, δεν είναι μυστικό, κατάφερε να επιβιώσει και να μακροημερεύσει χάρις στις φορητές της πλατφόρμες. Στις home υπήρξαν και Gamecube και Wii U (διάβαζε – εμπορικές αποτυχίες). Ωστόσο το ψωμί και ενίοτε το παντεσπάνι, έβγαινε από Gameboy και DS.

Για μια σειρά από λόγους, που ξεφεύγουν πολύ από το θέμα μας  η εταιρεία αυτή, είχε όχι μόνο αποφασίσει,  αλλά και δρομολογήσει την ενοποίηση των πλατφορμών της. Εδώ και καιρό μάλιστα! Το αν οι εξελίξεις στο γενικότερο τεχνολογικό χάρτη ήταν η αιτία ή απλά το μέσο για να γίνει κάτι τέτοιο θυμίζει λίγο το ερώτημα με το αυγό και την κότα. Σίγουρα ισχύουν και τα δύο σε κάποιο βαθμό, αλλά φαίνεται πως οι λόγοι που υπαγόρευαν μια τέτοια τόσο σημαντική μετατόπιση, είναι πολύ σοβαρότεροι, από την απλή τεχνολογική ωρίμανση των πραγμάτων.

Το σημαντικό εδώ είναι πως το timing για μια τέτοια κίνηση ήταν απλά ιδανικό. Ας μην ξεχνάμε πως είχε προηγηθεί και το Wii U το οποίο ανάμεσα στα πολλά πράγματα που προσπάθησε να γίνει, ήταν και η πρώιμη εκδοχή του Switch. Τόσο στον σχεδιασμό του hardware με την απίστευτη (και ακατανόητη τότε) εμμονή στον λόγο απόδοσης προς κατανάλωση (σας θυμίζει κάτι αυτό;) όσο και χρηστικά με το γνωστό off-TV Play πού έδωσε μια πολύ πρώιμη μορφή φορητότητας στους home τίτλους  της εταιρείας.

Το Wii U όμως σχετίζεται με το Switch και με έναν άλλο τρόπο αρκετά πιο …πεζό. Γιατί σίγουρα η τεράστια εμπορική αποτυχία του πρώτου δεν ήταν στα σχέδια της Nintendo όταν σχεδίαζε τις μελλοντικές της κινήσεις. Οι συνέπειες αυτής ήταν σημαντικές και μάλλον δυσβάσταχτες. Δεν ήταν μόνο η οικονομική αιμορραγία που πάντα πληγώνει τις εταιρείες. Ήταν και η ουσιαστική απουσία της από την home αγορά για κοντά δύο χρόνια. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσα παιχνίδια του Wii U «κρατήθηκαν» από την εταιρεία για να πάνε κατευθείαν στο Switch. Με δεδομένη όμως την κατάσταση που επικρατούσε στο Wii U την περίοδο 2016-17, ότι και να ακούσουμε, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση. Σκεφτείτε απλώς πόσο κακό θα ήταν για την αποδοχή του BotW αν είχε κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το Wii U όπως σχεδιαζόταν εξαρχής! Ότι και να ισχύει πάντως, είναι δεδομένο πως το Switch είδε το φως της ημέρας, αντικρίζοντας μια home κονσόλα από καιρό νεκρή και μια φορητή ακμαία και ικανή να αποφέρει στην εταιρεία σημαντικό εισόδημα ακόμα (αν και παλαιότερη της home!)

Σελίδες: 1 2 3 4 5

Αφήστε μια απάντηση