Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- O Shigeru Miyamoto δήλωσε ότι ανυπομονεί πραγματικά για το επόμενο παιχνίδι του Mario - 26 Ιουνίου 2026
- Bethesda: Νέο remaster του Fallout 3 το 2027 - 26 Ιουνίου 2026
- Περιορισμένο roster από την αρχή: Η αποκάλυψη του Hoshino για τα νέα Pokemon που έρχονται - 26 Ιουνίου 2026
Ήρθε και πάλι η ώρα που το Metacritic αναδεικνύει τις υποψηφιότητες για το “Παιχνίδι της Χρονιάς” δημοσιεύοντας μια λίστα με τα χειρότερα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν. Στα του Switch, το χειρότερο παιχνίδι της χρονιάς είναι ο τίτλος περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας τύπου Zelda, XEL. Έκανε το ντεμπούτο του στην πλατφόρμα τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους και σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης του Metacritic (το οποίο απαιτεί ένα υποψήφιο παιχνίδι να έχει τουλάχιστον επτά επαγγελματικές κριτικές), είναι το τέταρτο χειρότερο παιχνίδι συνολικά για το 2022. Η έκδοση Switch του Blade Runner: Enhanced Edition βρίσκεται επίσης στη 10η θέση. Αναλυτικά:
- POSTAL 4 – No Regerts – 30 (PC)
- CrossfireX – 38 (Xbox Series X)
- Babylon’s Fall – 41 (PS5)
- XEL – 43 (Nintendo Switch)
- LEGO Brawls – 46 (PS5)
- Zorro: The Chronicles – 59 (PS5)
- The Last Oricru – 50 (Xbox Series X)
- The Waylanders – 51 (PC)
- Kamiwaza: Way of the Thief – 52 (PS4)
- Blade Runner: Enhanced Edition 52 (Nintendo Switch)
Πηγή είδησης :

