Nintendo Switch Ειδήσεις

Συνέντευξη του Kimishima για το Switch

Συνέντευξη του Kimishima για το Switch
Nicilos
Βρείτε με σε
Latest posts by Nicilos (see all)

Έχουμε ακούσει τον πρόεδρο της Nintendo, Tatsumi Kimishima, να λέει ότι ο νέος παγκόσμιος στόχος πωλήσεων για το Switch το τρέχον οικονομικό έτος είναι 20 εκατομμύρια μονάδες. Αυτός ξεπερνά τον προηγούμενο στόχο κατά περίπου 1,4 φορές.

Μιλώντας στην εφημερίδα Mainichi, ο Kimishima δήλωσε: “Για να καταστεί ικανό να παιχτεί μακροπρόθεσμα [το Switch], ο δεύτερος χρόνος είναι καθοριστικός. Ο στόχος μας είναι να προσθέσουμε περισσότερους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων που μόλις που αγγίζουν τις κονσόλες παιχνιδιών.” Επίσης, δήλωσε ότι η Nintendo πρέπει να επεκτείνει τη βιβλιοθήκη παιχνιδιών, να πάρει νέους παίκτες και να ανεβάσει το Switch ως “κονσόλα παιχνιδιών με μεγάλη διάρκεια ζωής “. Αργότερα ζητήθηκε από τον Kimishima να πει αν οι αριθμοί πωλήσεων του Switch μπορούν να ξεπεράσουν το πολύ δημοφιλές Wii. Παρόλο που ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες διαφορές με βάση την περιοχή, εκείνος πιστεύει ότι η συνολική παγκόσμια δυναμική ανταγωνίζεται την εποχή του Wii.

Το μήνυμα ότι ένα παιχνίδι κονσόλας στο σπίτι μπορεί να παιχτεί μακροπρόθεσμα οπουδήποτε στο σπίτι ή ακόμα και έξω έχει ληφθεί πολύ καλά. Η Nintendo έχει αγγίξει τα περισσότερα από τα άτομα που υιοθετώντας νωρίς το Switch επειδή πραγματικά τους αρέσουν τα παιχνίδια της Nintendo.

Όταν ρωτήθηκε αν αυτή η ορμή μπορεί να συνεχιστεί, o Kimishima είπε ότι τα παιχνίδια της Nintendo επικεντρώνονται δημογραφικά στην οικογένεια. Στο μέλλον, διαφορετικά είδη θα καλυφθούν από τρίτους, γεγονός που θα βοηθήσει στην επέκταση της βάσης χρηστών του συστήματος. Άλλες εταιρείες μπορεί επίσης να είναι σε θέση να δημιουργήσουν κονσόλες παιχνιδιών που είναι πιο ενδιαφέρουσες, οπότε αν η Nintendo δεν σκέφτεται νέους τρόπους, η ορμή θα μπορούσε να σταματήσει αμέσως.

Η Mainichi επεσήμανε επίσης πως οι άνθρωποι έχουν πει ότι η άμπωτη και ροή / άνοδος και πτώση στη βιομηχανία παιχνιδιών είναι μάλλον ακραία. Σε απάντηση, ο Kimishima σημείωσε πως μπορεί να ξεχαστεί τελικά κάποιο καλό πράγμα. Επίσης, στο μέλλον υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει η μέθοδος να προκαλείται έκπληξη στους πελάτες. Για να εξομαλύνονται τα κέρδη, είναι σημαντικό να διατηρούνται πάντα μοναδικές ιδέες.

Αφήστε μια απάντηση