- Εξοπλίστε το Switch 2 σας με … PCIe NVMe SSD! - 23 Ιουνίου 2025
- Dead Reset: μια συναρπαστική ανατροπή στο χώρο των FPS! - 23 Ιουνίου 2025
- Lost Eidolons: Veil of the Witch – μια νέα εποχή στα tactical RPG - 23 Ιουνίου 2025
Η Nintendo σε συνεργασία με την Argonaut Software ολοκλήρωσαν την ανάπτυξη του Star Fox 2 για το Super Nintendo ήδη από το **1995**, ωστόσο το παιχνίδι δεν κυκλοφόρησε ποτέ εκείνη την εποχή. Η τελική του αποκάλυψη ήρθε πολύ αργότερα, το **2017**, καθώς ενσωματώθηκε ως προεγκατεστημένος τίτλος στην πλατφόρμα SNES Classic.
Το Star Fox 2 προσπάθησε να ξεπεράσει τα όρια του Super Nintendo, επεκτείνοντας τις ιδέες που είχαν τεθεί στον πρώτο τίτλο της σειράς, δημιουργώντας έτσι μια εμπειρία πρωτότυπη και τολμηρή. Παρόλα αυτά, ο οπτικός εντυπωσιασμός του αρχικού Star Fox δεν κατάφερε να επαναληφθεί στον δεύτερο τίτλο, κυρίως λόγω της κυκλοφορίας της Sony του PS1 το **1994**. Τα παιχνίδια του PS1 κατά κανόνα παρουσίαζαν πιο εξελιγμένα πολύγωνα, γεγονός που έκανε το Star Fox 2 να δείχνει ως μια περισσότερο απλοϊκή παραγωγή, ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής.
Σε μια συνέντευξη στο Retro Gamer, ο προγραμματιστής του Star Fox 2, Dylan Cuthbert, αναφέρθηκε στην απόφαση της Nintendo να ακυρώσει την κυκλοφορία του παιχνιδιού για το Super Nintendo. Παρόλο που αυτή η εξέλιξη αποτέλεσε προβληματισμό μετά από χρόνια δουλειάς, ο Cuthbert απέδωσε πλήρως την κατανόηση του στην κίνηση της εταιρείας, διευκρινίζοντας τους λόγους που ώθησαν σε αυτό το βήμα.