Ειδήσεις

Ποια gaming εταιρεία πρόκειται να αγοράσει η Nintendo;

Ποια gaming εταιρεία πρόκειται να αγοράσει η Nintendo;
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Έπειτα, υπάρχει το ερώτημα γιατί η Nintendo θα χρειαστεί ακόμη και να αγοράσει μία από τις HAL, Intelligent Systems ή οποιονδήποτε από τους άλλους έμπιστους συνεργάτες της. Ενώ αυτές οι εταιρείες κάνουν το έργο της ανάπτυξης, οι IP με τις οποίες συνεργάζονται ανήκουν (είτε εξ ολοκλήρου είτε εν μέρει) στη Nintendo. Η Intelligent Systems (η οποία, σε αντίθεση με το τι πιστεύουν πολλοί, δεν είναι εσωτερικό στούντιο της Nintendo ) δεν θα μπορούσε να κάνει ένα παιχνίδι WarioWare χωρίς την άδεια της Nintendo, οπότε τι όφελος έχει η Nintendo από την απόκτηση του στούντιο; Αν, ας πούμε, η Sony αγόραζε αύριο την Intelligent Systems, δεν θα επωφεληθεί από τους πιο διάσημους τίτλους του στούντιο – οπότε ποιο είναι το νόημα; Επομένως, η Nintendo δεν χρειάζεται να φοβάται ότι θα χάσει την Intelligent Systems σε άλλη εταιρεία,

Η εξαίρεση εδώ είναι τα Next Level Games , τα οποία απέκτησε η Nintendo το 2021. Ωστόσο, ο λόγος για αυτήν την κίνηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους μετόχους της Next Level που επιθυμούσαν να πουλήσουν τις μετοχές τους. Αν η Nintendo δεν είχε παρέμβει για να αγοράσει, ένα άλλο μέρος θα το έκανε, και η Nintendo τιμά σαφώς τη σχέση της με το στούντιο. Έτσι, δεν ήταν μια περίπτωση που η Nintendo έψαχνε επιθετικά να κάνει μια εξαγορά, αλλά εν μέρει αναγκάστηκε. Μια άλλη εξαίρεση είναι η Monolith Soft, την οποία αγόρασε η Nintendo πριν από 15 χρόνια, και τα Retro Studios, που αγόρασε η Nintendo πριν από 20 χρόνια. Η απόκτηση της Monolith Soft ήταν περισσότερο για την απόκτηση ενός πολύτιμου στούντιο υποστήριξης για τους μεγαλύτερους τίτλους της (η Monolith Soft έχει δουλέψει σε Splatoon και Zelda: BOTW ), ενώ η τελευταία αγορά σχετιζόταν με αναφορές για κακές συνθήκες εργασίας στο Metroid Prime . Μην ξεχνάτε βέβαια πως η εξαγορά των Retro Studios κόστισε μόλις 1 εκατομμύριο δολάρια. Αντίθετα, η Bungie κόστισε στη Sony 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το πραγματικό ερώτημα που πρέπει να κάνουμε όλοι δεν είναι “ποιο studio πρέπει να αγοράσει η Nintendo;” αλλά “με ποιον πρέπει να συνεργαστεί η Nintendo στη συνέχεια;” Η στρατηγική της εταιρείας μπορεί να φαίνεται περίεργη σε έναν κλάδο όπου η Microsoft πετάει χρήματα σαν να μην υπάρχει αύριο, αλλά δεν μπορείτε να υποστηρίξετε ότι δεν λειτουργεί – τουλάχιστον για τη Nintendo. Και πάλι, αξίζει να αναλογιστούμε πόσο πραγματικά εκπληκτικό είναι το γεγονός ότι τόσοι πολλοί από τους πιο δημοφιλείς πρόσφατους τίτλους της εταιρείας δεν έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά εντός της ίδιας της Nintendo. Το Metroid Dread , για παράδειγμα, ήταν υπό την επίβλεψη της Nintendo αλλά αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό από το ισπανικό στούντιο MercurySteam. Και το Bayonetta 3, μια από τις πιο πολυαναμενόμενες αποκλειστικότητες του Switch, δημιουργείται από την PlatinumGames, έναν σκληρά ανεξάρτητο Ιάπωνα dev που έχει δεσμούς με πολλές εταιρείες και όχι μόνο με τη Nintendo. Η ιαπωνική εταιρεία έχει μετατρέψει τη διαδικασία της συνεργασίας με εξωτερικά στούντιο στις μεγαλύτερες IP της σε πραγματική τέχνη.

Έτσι, αν περιμένετε τη Nintendo να αγοράσει την Capcom, τη Sega ή την Square Enix (τρεις εταιρείες με τις οποίες, πρέπει να σημειωθεί, ότι η Nintendo έχει επίσης μακροχρόνιες σχέσεις), μάλλον θα περιμένετε για πολύ ακόμα καιρό. Ή και όχι 😉

Σελίδες: 1 2

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση