- Επίσημο launch trailer για το Kingdom Two Crowns: Call of Olympus - 9 Οκτωβρίου 2024
- Παίκτης επιτυγχάνει για πρώτη φορά loop “αναγέννησης” στο Tetris του NES - 8 Οκτωβρίου 2024
- Το Σαουδαραβικό fund μειώνει τη συμμετοχή τoυ στη Nintendo παρά τις προηγούμενες αναφορές για αύξηση της συμμετοχής του - 8 Οκτωβρίου 2024
Όλοι οι χαρακτήρες-μασκότ της Nintendo έχουν, με την πάροδο των ετών, κάνει το άλμα από το 2D στο 3D. Ο Mario, ο Donkey Kong, ο Link του Legend of Zelda, η Samus Aran, και άλλοι που ξεκίνησαν σε 2D περιβάλλοντα, όλοι τελικά μπήκαν σε πλήρως 3D παιχνίδια. Αλλά υπάρχει ένα βασικό παιχνίδι της Nintendo που χρειάστηκε πολύ περισσότερο χρόνο από άλλα: Ο Kirby. Και στο Game Developers Conference (GDC) 2023, ο ειδικός διευθυντής του HAL Laboratory, Tatsuya Kamiyama, εξήγησε ακριβώς το γιατί.
Η σύντομη απάντηση: Είναι επειδή ο Kirby είναι στρογγυλός.
Εντάξει, αυτό είναι μια κάποια υπεραπλούστευση. Όπως εξήγησε ο Kamiyama κατά τη διάρκεια του πάνελ του στο GDC και μιας συνέντευξης που ακολούθησε στο IGN, από τη στιγμή που η HAL αποφάσισε ότι αυτό ήταν ένα άλμα που ήθελε να κάνει, ένα παιχνίδι δράσης 3D Kirby παρουσίασε μια σειρά από προκλήσεις για το στούντιο που χρειάστηκε σημαντική δουλειά για να ξεπεραστούν. Και πολλές από αυτές πηγάζουν από το γεγονός ότι ο φουσκωτός φίλος μας είναι ουσιαστικά μια απλή, ροζ σφαίρα.
“Όταν περιστρέφεις μια σφαίρα, δεν μπορείς να καταλάβεις ότι περιστρέφεται“, είπε. “Ο Kirby έχει ένα απλό, σφαιρικό σχέδιο, οπότε είναι δύσκολο να καταλάβεις προς τα πού είναι στραμμένος ο Kirby όταν τον βλέπεις από πίσω. Για τις εξ αποστάσεως επιθέσεις του Kirby, είναι σημαντικό πως αν ο παίκτης εκτιμήσει έστω και λίγο λάθος προς τα πού κοιτάει ο χαρακτήρας. Ο Kirby επιτίθεται ρουφώντας τους εχθρούς που στη συνέχεια τους φτύνει. Για το λόγο αυτό, αν αστοχήσετε, πρέπει να αναζητήσετε έναν άλλο εχθρό, κάτι που είναι πολύ απογοητευτικό“.
Ο Kamiyama συνέχισε εξηγώντας τη λύση των HAL Laboratory για το πρόβλημα: δίνοντας στους παίκτες μια μικρή βοήθεια στο σημάδεμα. Οι μακρινές επιθέσεις του Kirby στο Forgotten Land θα στοχεύουν αυτόματα τους εχθρούς αν πληρούν ορισμένα κριτήρια με βάση ένα σύστημα πόντων. Οι εχθροί λαμβάνουν πόντους αν βρίσκονται ήδη περίπου προς την κατεύθυνση που κοιτάει ο Kirby (έτσι ο Kirby προφανώς δεν μπορεί να χτυπήσει εχθρούς που βρίσκονται ακριβώς πίσω του, για παράδειγμα), και λαμβάνουν περισσότερους πόντους αν ο εχθρός είναι επικίνδυνα κοντά στον Kirby ή σημαντικός με κάποιο τρόπο (όπως ένα boss).