Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Dead Reset: μια συναρπαστική ανατροπή στο χώρο των FPS! - 23 Ιουνίου 2025
- Lost Eidolons: Veil of the Witch – μια νέα εποχή στα tactical RPG - 23 Ιουνίου 2025
- Nintendo switch στην ιαπωνία: τα πιο δημοφιλή παιχνίδια του μήνα - 22 Ιουνίου 2025
Ο σκηνοθέτης του Xenoblade Chronicles 2, ο Tetsuya Takahashi, έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο ιαπωνικ Denifaminicogamer. Ένα από τα πράγματα που μάθαμε είναι ότι το στούντιο της Monolith Soft στο Τόκιο έχει περίπου 100 προγραμματιστές. Ωστόσο, υπήρχαν μόνο σαράντα προγραμματιστές από την Monolith Soft που εργάζονταν στο Xenoblade Chronicles 2.
50 έως 60 προγραμματιστές της Monolith Soft πήγαν στην Nintendo για να τους βοηθήσουν στην ανάπτυξη του μαγευτικού The Legend of Zelda: Breath of the Wild . Τα υπόλοιπα 10 μέλη του προσωπικού συμμετείχαν στο R&D. Για λόγους συγκρίσεων, υπήρχαν συνολικά πάνω από 100 προγραμματιστές που εργάζονταν στο The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Επομένως, το Xenoblade Chronicles 2 είχε πολύ μικρότερο αριθμό.