Ειδήσεις

Κακή οργάνωση, κακό κλιμα και ένταση στο studio πίσω από το Metroid Dread

Κακή οργάνωση, κακό κλιμα και ένταση στο studio πίσω από το Metroid Dread
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το Metroid Dread κυκλοφόρησε και όπως σας παρουσιάσαμε στο video review μας είναι τουλάχιστον επικό game. Ωστόσο πίσω από την επιφάνεια των πραγμάτων κάτι φαίνεται να μην πηγαίνει καθόλου καλά στην MercurySteam, καθώς εμφανίστηκαν περαιτέρω ισχυρισμοί που υποδηλώνουν αμφισβητήσιμες πρακτικές διαχείρισης και χειρισμό εργαζομένων στο ισπανικό στούντιο. Ο ισπανικός ιστότοπος Anait Games δημοσίευσε περαιτέρω πληροφορίες αφού μίλησε με πολλά πρώην μέλη του προσωπικού σχετικά με τον χρόνο τους στο στούντιο όταν και εργαζόταν στο Dread. Προγραμματιστές και καλλιτέχνες που εργάστηκαν στο παιχνίδι μιλούν για θέματα διαχείρισης και οργάνωσης και για μια αρνητική, αγχωτική κουλτούρα στη MercurySteam.

Το άρθρο περιγράφει λεπτομερώς διάφορα παράπονα κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Η ανάπτυξη του Metroid Dread περιγράφεται ως “αρκετά χαοτική. Πολλές φορές, δίνοντάς μου οδηγίες, ο lead και ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού αντιφάσκανε“, λέει ένας άλλος προγραμματιστής. Ένας άλλος καλλιτέχνης είχε δηλώσει:

Δεν εμπιστεύονται καθόλου τον εργαζόμενο και αυτό φαίνεται. Δεν νιώθεις ότι σε εκτιμούν. Η κακή ατμόσφαιρα είναι σταθερή και είναι πολύ τεταμένη, γενικά.

Τα δε μέτρα στο στούντιο όταν κάτι δεν πήγαινε καλά φέρονται να “κυμαίνονται από την απομόνωση του εργαζομένου ή την αλλαγή της ομάδας του μέχρι την αιφνιδιαστική απόλυση“.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση