Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Tο θρυλικό RPG επιστρέφει: όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το Neverwinter Nights 2 - 17 Ιουλίου 2025
- Γιατί το Mario Kart World αγνοεί τους guest χαρακτήρες άλλων Nintendo; το τρομερό ρόστερ τα εξηγεί όλα! - 17 Ιουλίου 2025
- Η Κoei Τecmo πάει τα παιχνίδια σε άλλη διάσταση με το νέο της ΑΑΑ studio - 17 Ιουλίου 2025
Το ισχυρό μάρκετινγκ της Nintendo στον τομέα της τηλεοπτικής διαφήμισης συνεχίζεται, καθώς εκτιμάται ότι δαπάνησε 6,2 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του Αυγούστου σε σύγκριση με τα 5,8 εκατομμύρια δολάρια του Ιούλιου.
Σύμφωνα με την GamesBeat και το iSpot.tv (μια εταιρεία μέτρησης τηλεοπτικών διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο), η εκτιμώμενη δαπάνη της Nintendo ξεπέρασε τις 11 διαφημίσεις σε 395,5 εκατομμύρια εμφανίσεις.
Η τηλεοπτική διαφήμιση του PlayStation της Sony κατά τη διάρκεια του Αυγούστου ήταν αναμφισβήτητα επικεντρωμένη στο Spider-Man τηςMarvel – δαπάνησε περίπου 3,9 εκατομμύρια δολάρια σε μια ενιαία διαφήμιση με 249,5 εκατομμύρια εμφανίσεις ήτοι σημαντικά λιγότερες από τη Nintendo.