Η Nintendo Co. εκτιμά ότι η ζήτηση για τη νέα της κονσόλα, Switch 2, στην Ιαπωνία είναι συντριπτική, στοιχείο που υποδηλώνει πως η συσκευή ίσως βρίσκεται στον δρόμο για να σημειώσει το μεγαλύτερο λανσάρισμα στην ιστορία του hardware της βιομηχανίας των video games.
Η εταιρεία με έδρα το Κιότο έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα σύστημα λοταρίας για να διαχειριστεί την τεράστια εγχώρια ζήτηση, δίνοντας προτεραιότητα σε πελάτες που έπαιζαν συχνά και έχουν online συνδρομές στην αρχική έκδοση του Switch.
«Έχουμε λάβει 2.2 εκατομμύρια αιτήσεις για την αγορά μέσω λοταρίας από το επίσημο online κατάστημά μας μόνο στην Ιαπωνία, κάτι που ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες μας», ανέφερε σε ανάρτησή του στο X την Τετάρτη ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa. «Ζητάμε συγγνώμη, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό αυτών που έκαναν αίτηση δεν θα επιλεγεί».
Η κονσόλα Switch 2, με τιμή $450, αποτελεί το βασικό στοίχημα για το μέλλον της εταιρείας, καθώς θα διαδεχθεί την εξαιρετικά επιτυχημένη πλατφόρμα των τελευταίων οκτώ ετών. Στην Ιαπωνία, η κονσόλα θα διατίθεται στην τιμή των 49.980 γιεν ($350) αποκλειστικά σε ιαπωνική έκδοση — τιμή σχεδόν 25% χαμηλότερη, γεγονός που έχει συμβάλει στην αύξηση της εγχώριας ζήτησης.
Η μετοχή της Nintendo, που διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο του Τόκιο, σημείωσε άνοδο έως και 5,5% την Πέμπτη, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή αύξηση των τελευταίων δύο εβδομάδων.
«Δεδομένου ότι η Ιαπωνία αντιστοιχεί στο 1/3 της παγκόσμιας βάσης εγκατεστημένων Switch, αυτό συνεπάγεται 6.6 εκατομμύρια προπαραγγελίες σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο Pelham Smithers από την ερευνητική εταιρεία Pelham Smithers Associates, η οποία ειδικεύεται στην ιαπωνική αγορά.
Οι αναλυτές είχαν προβλέψει νωρίτερα ότι η Nintendo θα μπορέσει να παράγει μεταξύ 6 και 8 εκατομμυρίων κονσολών μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του Switch 2, που έχει οριστεί για τις 5 Ιουνίου. Οι κονσόλες PlayStation 4 και PlayStation 5 της Sony Group Corp. παραμένουν στην κορυφή όσον αφορά τις καλύτερες πρεμιέρες, με 4.5 εκατομμύρια πωλήσεις η καθεμία μέσα στους πρώτους δύο μήνες διάθεσης.
Ο Furukawa επισήμανε ότι η εταιρεία λαμβάνει διάφορα μέτρα για την αύξηση της παραγωγής.