Nintendo Switch Ειδήσεις

Η Nintendo μιλάει για τα αρχικά στάδια σχεδιασμού του ARMS

Η Nintendo μιλάει για τα αρχικά στάδια σχεδιασμού του ARMS
Nicilos
Βρείτε με σε
Latest posts by Nicilos (see all)

Ο παραγωγός  Kosuke Yabuki και ο επικεφαλής σχεδιασμού Masaaki Ishikawa του ARMS μίλησαν με το Game Informer και αντλήσαμε κάποιες πληροφορίες:

  1. Αρχικά είχαν σχεδιάσει τους χαρακτήρες κοντούς με συσκευές στα χέρια τους που είχαν επεκτεινόμενες μπουνιές. Το παιχνίδι ήταν πολύ πιο απλό σε αυτό το στάδιο, αλλά η κάμερα ήταν πίσω από το χαρακτήρα όπως και τώρα.
  2. Κατά τη μυθολογία του ARMS τα επεκτεινόμενα χέρια δεν αποκτούνται με… χειρουργική επένδυση. Κάποιοι χαρακτήρες γεννήθηκαν έτσι και κάποιοι άλλοι απλώς ξύπνησαν και είχαν αυτά τα χέρια. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πιθανότητες για να αποκτήσεις επεκτεινόμενα χέρια!
  3. Ενώ στο Mario Kart τα motion controls είναι μια επιλογή αλλά για εκείνους που θέλουν ακρίβεια θα προτιμήσουν pro χειριστήριο, στο ARMS μπορεί κάποιος να παίξει με το pro, ωστόσο σχεδιάστηκε έτσι ώστε η ακρίβεια να μπορεί να επιτευχθεί κυρίως με τα motion controls.
  4. Δεν περίμεναν ότι η Twintelle θα έχει τόσο μεγάλη απήχηση στο κοινό.

Αφήστε μια απάντηση