- Το Super Mario Party Jamboree είναι ο Mario Party τίτλος με τις ταχύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη - 8 Νοεμβρίου 2024
- Το Pokémon TCG Pocket έχει πλέον “πάνω από 30 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως” - 8 Νοεμβρίου 2024
- Ανακοινώθηκε το Slime Heroes - 8 Νοεμβρίου 2024
Το Nintendo Switch 2 μπορεί να έχει υψηλότερους από το αναμενόμενο χρονισμούς στη λειτουργία docked αλλά “τρελά χαμηλα” στη λειτουργία handheld για να επιτύχει καλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου επεισοδίου του podcast Broken Silicon, Moore’s Law is Dead, και The Phawks σχολίασαν την ισχύ της επόμενης κονσόλας της Nintendo. Σύμφωνα με το Moore’s Law is Dead, οι άνθρωποι της NVIDIA ήθελαν η κονσόλα να φτάσει τα 4 teraflops σε docked mode και για να το πετύχουν αυτό, η κονσόλα υποτίθεται ότι θα είναι χρονισμένη πολύ πιο ψηλά από το αναμενόμενο.
Στη λειτουργία handheld, αντίθετα, ο YouTuber άκουσε ότι το σύστημα θα είναι χρονισμένο “τρελά χαμηλά”, πιθανώς κάτω από 800 Mhz, για μερικούς λόγους. Εκτός από την επίτευξη καλύτερης διάρκειας ζωής της μπαταρίας, το The Phawks τόνισε πως η χαμηλή κατανάλωση ενέργειας θα έχει ως αποτέλεσμα ένα σύστημα που θα παράγει χαμηλή θερμότητα και θόρυβο από ανεμιστήρες, παράγοντες που είναι σημαντικοί για μια κονσόλα που απευθύνεται σε παιδιά. Η Nintendo σχεδίασε το αρχικό Switch με γνώμονα τα παιδιά, καθώς, για παράδειγμα, το πίσω στήριγμα της κονσόλας είναι εύκολο να τοποθετηθεί πίσω αν αφαιρεθεί, ενώ τα cartridge της είχαν φτιαχτεί με απαίσια γεύση για να μην τα δαγκώνουν τα παιδιά. Μια κονσόλα με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας δεν θα απαιτούσε επίσης μεγάλη ψύξη και δεν θα είχε προβλήματα υπερθέρμανσης σε περίπτωση που καλυπτόταν κάπως, κάτι που θα μπορούσαν να κάνουν τα παιδιά που χρησιμοποιούν το σύστημα απρόσεκτα.
Κατά τη διάρκεια του podcast, συζητήθηκε επίσης το πόσο θα επικρατήσει το ray tracing στα παιχνίδια του Nintendo Switch 2. Με βάση τα όσα έχει κάνει η ιαπωνική εταιρεία στην τρέχουσα κονσόλα με τους τίτλους της, οι The Phawks εικάζουν πώς το ray tracing θα είναι κυρίως παρόν στους τίτλους της μαμάς Nintendo, λαμβάνοντας υπόψη πώς η Nintendo κάνει πολλή δουλειά βελτιστοποίησης για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή οπτική ποιότητα με αποδεκτή απόδοση, ενώ οι προγραμματιστές τρίτων θα παραμείνουν στο rasterization και θα χρησιμοποιήσουν το NVIDIA DLSS για να επιτύχουν καλύτερη οπτική ποιότητα και απόδοση.
Το Nintendo Switch 2, το οποίο έχει περιγραφεί ως “συντηρητική εξέλιξη του υλικού” από τον κινεζικό κατασκευαστή Mobapad, δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί επίσημα. Είτε κυκλοφορήσει αργότερα φέτος είτε στις αρχές του 2025, η επίσημη αποκάλυψη δεν θα πρέπει να είναι πολύ μακριά πλέον.