- Το concept art του Mario & Luigi: Brothership είχε μια “σκληρή, πιο ακραία” προσέγγιση - 6 Δεκεμβρίου 2024
- Τελειώνει μέσα στο 2025 η υποστήριξη του Switch για το Vigor - 6 Δεκεμβρίου 2024
- Trailer για το 2ο event του Star Wars στο Brawlhalla - 6 Δεκεμβρίου 2024
Λατρεύουμε τις καλές διαφημίσεις βιντεοπαιχνιδιών- ειδικά αυτές που καταφέρνουν να λιώνουν τις καρδιές μας και να φέρνουν δάκρυα στα μάτια μας. Η τελευταία που κατάφερε κάτι τέτοιο είναι μια τηλεοπτική διαφήμιση της Nintendo Αυστραλίας για το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Ξεκινάει με μια εκπληκτικά ζοφερή νότα, με έναν άνδρα που έχει σαφώς όοοοοοοοοολο το βάρος του κόσμου στους ώμους του, να επιχειρεί να επιστρέψει στο σπίτι του μετά από μια αρκετά κουραστική μέρα στη δουλειά, όπως υποθέτουμε. Αφού καληνυχτίσει τη σύζυγό του, κάθεται να παίξει λίγο Tears of the Kingdom.
Αυτό που ακολουθεί είναι πολύ απλά ένας άνδρας που περνάει πολύ καλά παίζοντας ένα βιντεοπαιχνίδι. Βλέπουμε σύντομες αναλαμπές από το gameplay που δείχνουν τον Link να φτιάχνει μια σχεδία, να πολεμά μερικά Bokoblins και Constructs και να πετάει στους ουρανούς πάνω από τη Hyrule.
Αυτό που είναι πραγματικά ξεχωριστό στη διαφήμιση, ωστόσο, είναι ότι αναδεικνύει αβίαστα πόσο ισχυρά μπορούν να είναι τα βιντεοπαιχνίδια για να μας αποσπάσουν την προσοχή από τις καθημερινές δυσκολίες της ζωής. Είναι διακριτικό, αλλά το χαμόγελο του άνδρα προς το τέλος της διαφήμισης μας δείχνει πόσο μεγάλη επίδραση είχε πάνω του το Tears of the Kingdom- και αυτό είναι το ζητούμενο, σωστά;