Χάρη στην Digital Foundry, έχουμε στη διάθεσή μας νέες τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το **Fast Fusion** στο **Nintendo Switch 2**, ενώ όπως συνηθίζεται, υπάρχουν λεπτομέρειες για το ρυθμό καρέ και την ανάλυση της εικόνας. Επιπλέον, αποκαλύπτονται χρήσιμα στοιχεία για τη χρήση της τεχνολογίας **DLSS**, η οποία προς το παρόν επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα της εικόνας, παρότι το ζήτημα αναμένεται να διορθωθεί μέσα από μία επικείμενη αναβάθμιση με patch.
Συνοπτικά, παρατηρούνται τα εξής:
– Οι πίστες είναι σημαντικά μεγαλύτερες σε σύγκριση με το παρελθόν.
– Υπάρχουν αλλαγές στον φωτισμό και στο μοντέλο των υλικών του μηχανισμού της **Shin’en**.
– Η **Shin’en** εφαρμόζει ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει πολλαπλές τεχνικές φωτισμού με έναν συνδυασμό δυναμικής αποθήκευσης (caching) και περιορισμένης ποσότητας προ-υπολογισμένων δεδομένων φωτισμού (baked lighting).
– Τα δεδομένα φωτισμού ανά πίστα κυμαίνονται μεταξύ **5–15MB** συνολικά.
– Η συνολική ανάγκη για προ-επεξεργασμένα δεδομένα φωτισμού περιορίζεται στα περίπου **120MB**, γεγονός που συμβάλλει στην εξαιρετικά μικρή χωρητικότητα του παιχνιδιού, μόνο **3.5GB**.
– Υπάρχει εντυπωσιακή παρουσία αυξημένης ομίχλης (volumetric fog), με τη **Shin’en** να εφαρμόζει μία τεχνική που επιτρέπει υψηλότερη ανάλυση από την πραγματική.
– Όλοι οι υπολογισμοί φωτισμού εκτελούνται καθυστερημένα (deferred) και στον επεξεργαστή γραφικών (GPU), με αποτέλεσμα να μη φορτώνεται ο περιορισμένος κεντρικός επεξεργαστής (CPU).
– Το σύστημα φωτισμού κλιμακώνεται γραμμικά ανάλογα με την ανάλυση.
– Οι διαθέσιμες αναλύσεις στο **Fast Fusion** περιλαμβάνουν τα **1080p**, **1440p** και **4K**.
– Ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι τόσο υψηλό, καθώς το παιχνίδι χρησιμοποιεί upscaling από πολύ χαμηλότερη βασική ανάλυση.
– Η **Shin’en** φαίνεται πως εκμεταλλεύεται την παραλλαγή της τεχνολογίας **DLSS** για το **Switch 2** σε ακραίο βαθμό.
– Για παράδειγμα, η αναβάθμιση από **612p** σε **4K** μέσω **DLSS** απαιτεί εκτεταμένη παρεμβολή (interpolation), η οποία προκαλεί σοβαρά οπτικά σφάλματα και έντονη διάσπαση της εικόνας.
– Αντίθετα, το **Fast RMX** στο Switch τρέχει σε υψηλότερη ανάλυση και με πιο σταθερή εικόνα λόγω αυτής της διαφοράς.
– Αναμένεται σύντομα η έκδοση patch **1.3**, η οποία θα στοχεύει τα **1440p** σε docked mode και τα **1080p** σε handheld mode, με μια λύση κλιμάκωσης ανάλυσης παρόμοια με αυτή του **Fast RMX**.
– Στον τομέα του ρυθμού καρέ, τα modes απόδοσης, ισορροπίας και ποιότητας επιδιώκουν σταθερά **60 FPS**, με μεταβλητή ποιότητα εισόδου εικονοστοιχείων (pixel input).
– Η λειτουργία Ultra Quality μειώνει τον ρυθμό καρέ στα **30 FPS**.
– Η ποιότητα της εικόνας επηρεάζεται σε κάποιο βαθμό όταν ενεργοποιείται η λειτουργία GameShare.
– Η λεπτομέρεια στα υλικά, στις πίστες και στα σκάφη εντυπωσιάζει.
– Οι πίστες παρουσιάζονται πιο εκτενείς και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε σχέση με το **Fast RMX**.
– Οι τεχνικές μετα-επεξεργασίας (post–processing) έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση.
– Η εφαρμογή της τεχνολογίας HDR είναι άριστη.
– Υποστηρίζεται πλήρες σύστημα ήχου surround.
Αυτά συνθέτουν το τεχνικό προφίλ του **Fast Fusion** στην πλατφόρμα **Nintendo Switch 2**.