- Το concept art του Mario & Luigi: Brothership είχε μια “σκληρή, πιο ακραία” προσέγγιση - 6 Δεκεμβρίου 2024
- Τελειώνει μέσα στο 2025 η υποστήριξη του Switch για το Vigor - 6 Δεκεμβρίου 2024
- Trailer για το 2ο event του Star Wars στο Brawlhalla - 6 Δεκεμβρίου 2024
Μιλώντας στο GamesIndustry.biz, το αφεντικό της Take-Two αναγνώρισε ότι η έλλειψη συμβατότητας προς τα πίσω για ένα σύστημα θα μπορούσε να αποτελέσει καταλύτη για την αύξηση των πωλήσεων, με τους παίκτες να αγοράζουν εκ νέου τα παλιά τους αγαπημένα παιχνίδια, αλλά υποστήριξε επίσης ότι αυτό θα έσπαγε το “συμβόλαιο” με τον παίκτη.
“Δεν είμαι σίγουρος”, λέει στο GI. “Πρέπει να δώσετε στους καταναλωτές αυτό που θέλουν και να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία τους και δεν μπορείτε να μην παρέχετε ένα χαρακτηριστικό που είστε σε θέση να παρέχετε, ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις. Αυτό δεν είναι εκπλήρωση του συμβολαίου μας με τους καταναλωτές. Πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατό γι’ αυτούς. Υποθέτω ότι είναι πιθανό η έλλειψη συμβατότητας προς τα πίσω να ενισχύσει τα έσοδά σας για κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά με ποιο κόστος;”
“Δεν είμαστε κατασκευαστές hardware, οπότε δεν μπορούμε να πάρουμε αυτές τις αποφάσεις. Αλλά νομίζω ότι αν μπορείτε να είστε συμβατοί τεχνικά, τότε θέλετε να είστε. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, αν το άλμα προς τα εμπρός είναι αρκετά μεγάλο, αυτό δεν είναι δυνατό“.