- Όλη η αλήθεια για τις προθέσεις εξαγοράς της Nintendo από την Microsoft - 20 Σεπτεμβρίου 2023
- Πρώτο trailer για το Romance of the Three Kingdoms 8 Remake - 20 Σεπτεμβρίου 2023
- Video gameplay για το Baten Kaitos I & II HD Remaster - 20 Σεπτεμβρίου 2023
Στις 12 Οκτωβρίου, ο επίσημος λογαριασμός Twitter του ιαπωνικού τμήματος υποστήριξης πελατών της Nintendo, δημοσίευσε μια φαινομενικά αθώα ανακοίνωση.
Αν δεν είστε ο τύπος του ανθρώπου που διαβάζει όλους τους Όρους και Προϋποθέσεις για νέες εφαρμογές, το πιθανότερο είναι ότι το tweet θα πέρναγε απαρατήρητο. Ωστόσο, με μια πιο προσεκτική εξέταση, υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη σε αυτούς τους κανονισμούς. Κάτω από τη λίστα των ενημερώσεων υπήρχε μία σημείωση που έγραφε “Προστέθηκε στοιχείο [σχετικά με την παρενόχληση πελατών]”.
Εν ολίγοις, λέει ότι αν επικοινωνήσετε στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Nintendo και φέρεστε σαν %$^%$^$, θα σας αρνηθούν ό,τι θέλατε και σε πιο σοβαρές περιπτώσεις θα καλέσουν ακόμα και την αστυνομία ή θα προχωρήσουν ακόμα και σε αγωγή.

Επίσης, η Nintendo δεν διάλεξε αυτά τα παραδείγματα συμπεριφοράς παρενόχλησης από πελατες από το πουθενά. Βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στη διατύπωση ενός εγχειριδίου που εξέδωσε το Υπουργείο Υγείας, Εργασίας και Πρόνοιας, το οποίο πραγματοποίησε μια ευρεία έρευνα σε ιαπωνικές επιχειρήσεις το 2020 σχετικά με το θέμα αυτό.