Ειδήσεις

Τα PCs κυρίαρχα στο game development, ωστόσο το Switch ανεβαίνει εντυπωσιακά

Τα PCs κυρίαρχα στο game development, ωστόσο το Switch ανεβαίνει εντυπωσιακά
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Μετά από ένα άλλο έτος με ρεκόρ εσόδων για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών των Η.Π.Α., μια έρευνα πριν από την GDC ’19 διαπίστωσε ότι το 66% των προγραμματιστών δημιουργούν παιχνίδια για υπολογιστές, αλλά το 45% των προγραμματιστών παιχνιδιών ενδιαφέρονται περισσότερο για το Nintendo Switch.

Υπάρχει μια ατέλειωτη μάχη PC vs Console Gaming, αλλά όσον αφορά τις πιο σημαντικές πλατφόρμες για τους προγραμματιστές παιχνιδιών, ο υπολογιστής εξακολουθεί να είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ανάμεσα σε 4.000 προγραμματιστές παιχνιδιών που πραγματοποίησε η UBM, η εταιρεία πίσω από τη GDC, το 66% των devs δημιουργούν παιχνίδια για υπολογιστές και το 60% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται περισσότερο για την ανάπτυξη παιχνιδιών για PC. Να σημειώσουμε δε πως οι ερωτηθέντες μπορούσαν να επιλέξουν πολλαπλές απαντήσεις.

Δίπλα στους υπολογιστές, ωστόσο, το 45% των προγραμματιστών παιχνιδιών ενδιαφέρονται περισσότερο για το Nintendo Switch. Μόνο το 18% των ερωτηθέντων αναπτύσσει επί του παρόντος παιχνίδια για το Switch λόγω της σχετικά πρόσφατης και μικρότερης βάσης χρηστών του, αλλά η κονσόλα της Nintendo έχει προκαλέσει έντονα το ενδιαφέρον των dev.

Όλα αυτά έρχονται σε μια εποχή που η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών των Η.Π.Α. βλέπει υψηλά σε ετήσια βάση έσοδα κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της βιομηχανίας, τα έσοδα από το hardware, το software και τις συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν ολοσχερώς από το 2016 έως το 2018. Τα συνολικά έσοδα από βιντεοπαιχνίδια στις Η.Π.Α. ανήλθαν σε 43,3 δισ. Δολάρια το 2018, από 36,9 δισ. Δολάρια το 2017.

Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων, δηλαδή 35,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 για την ακρίβεια, προέρχεται από το software. Αυτό καθιστά την απόφαση των dev σχετικά με τις πλατφόρμες που πρέπει να στοχεύσουν για τα παιχνίδια τους, ακόμα πιο σημαντικές. Οι πιο δημοφιλείς κονσόλες από την άποψη των ενεργών προγραμματιστών είναι τα Playstation 4 και PS4 Pro, με το 31% των ερωτηθέντων να αναπτύσσουν παιχνίδια για αυτούς, ακολουθούμενη από τα Xbox One και Xbox One X με 28%.

Ωστόσο,σε απόλυτους αριθμούς, τα smartphones και τα tablet είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανάπτυξης παιχνιδιών μετά τους υπολογιστές. Το 38% των ερωτηθέντων εργάζεται επί του παρόντος σε mobile παιχνίδια για συσκευές Android και iOS και το 33 τοις εκατό θεωρεί τα mobile μία από τις πιο συναρπαστικές πλατφόρμες για να δουλέψει μέσα στο 2019.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση