Ειδήσεις

Πληρέστατη τεχνική ανάλυση του Zelda: Tears Of The Kingdom από το Digital Foundry

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Την εβδομάδα που μας πέρασε κυκλοφόρησε ένα ελάχιστα γνωστό παιχνίδι με τίτλο The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomίσως το έχετε ακούσει. Ενώ όλοι μας περιμέναμε να παίξουμε, περιμένοντας χρόνο που μοιάζει με αιωνιότητα, μπορούμε τώρα, επιτέλους, να πάρουμε μια ιδέα για το πώς αυτό το πράγμα τρέχει πραγματικά στο Switch χάρη στους ειδικούς της τεχνολογίας στο Digital Foundry.

Εν ολίγοις, διαπίστωσαν ότι το παιχνίδι τρέχει πολύ καλά. Το Digital Foundry έδωσε στο Tears of the Kingdom μια συνολικά θετική τεχνική ανάλυση, αν και επισημαίνει επίσης ότι υπάρχουν ακόμη κάποια σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Μετά από ένα patch που υποσχέθηκε να διορθώσει κάποια προβλήματα με τα καρέ ανά δευτερόλεπτο στο review build του παιχνιδιού, οι δοκιμές του Digital Foundry διαπίστωσαν ότι το παιχνίδι τρέχει πλέον με σταθερά 30fps για σχεδόν όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Υπάρχουν ορισμένες στιγμές στις οποίες ο ρυθμός πέφτει – η ανάλυση αναφέρει τη χρήση της ικανότητας Ultrahand σε ιδιαίτερα πολυσύχναστες περιοχές – αλλά, γενικά, “το Zelda είναι ομαλό όσον αφορά το frame-pacing και δεν έχει κανένα σημαντικό κόλημμα“.

Όσον αφορά την ανάλυση, οι δοκιμές διαπίστωσαν ότι η ανάλυση του παιχνιδιού βρίσκεται στα 900p στο Docked Mode. Αυτή η ανάλυση είναι, ωστόσο, δυναμική και μπορεί να πέσει έως περίπου 720p όταν η κάμερα βρίσκεται σε κίνηση, πριν ανέβει ξανά στην αρχική της τιμή όταν η κάμερα σταματήσει. Η μέγιστη ανάλυση φαίνεται να είναι 720p σε handheld mode, με το Digital Foundry να σημειώνει πόσο ωραία φαίνεται σε ένα Switch OLED.

Η ανάλυση σημειώνει ότι ορισμένα cutscenes μπορεί να υποφέρουν από “εξαιρετικά κακή” ποιότητα βίντεο κατά τη διάρκεια των pre-rendered ακολουθιών. Ευτυχώς, εκείνες που απεικονίζονται σε πραγματικό χρόνο είναι πολύ βελτιωμένες με “ικανοποιητική” ποιότητα βίντεο.

Έχοντας επαινέσει τον ήχο surround 5.1 του παιχνιδιού και τη νέα εφαρμογή cloud, το Digital Foundry σημειώνει ότι τα γραφικά δεν ανταποκρίνονται ακριβώς σε αυτά που παρουσιάστηκαν σε κάποια από τα πρώτα trailer και προτείνει ότι ίσως κάποιο δυνατότερο hardware θα μπορούσε να το φιλοξενήσει στο μέλλον. Αλλά προς το παρόν, οι ειδικοί τεχνολογίας εντυπωσιάστηκαν που είδαν ένα παιχνίδι αυτής της πολυπλοκότητας να τρέχει στο Switch.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση