Την περασμένη εβδομάδα, τα Super Mario Galaxy και Super Mario Galaxy 2 έφτασαν στα ράφια των καταστημάτων υπό τη μορφή επανεκδόσεων για το Nintendo Switch 2, σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την πρώτη κυκλοφορία του αρχικού τίτλου το 2007.
Τα πρωτότυπα παιχνίδια για το Wii είχαν ανάλυση 480p, πολύ χαμηλότερη από τις οθόνες 1080p και 4K στις οποίες έχουν συνηθίσει οι καταναλωτές είκοσι χρόνια μετά το ντεμπούτο του Wii. Αυτή η ανάλυση καθιστούσε την όμορφη γραφική και των δύο παιχνιδιών θολή και ασαφή, ειδικά όταν προβαλλόταν σε σύγχρονες οθόνες που αναδείκνυαν το πρόβλημα.
Ένα άλλο εμφανές μειονέκτημα των πρωτότυπων εκδόσεων για Wii ήταν οι υποχρεωτικοί έλεγχοι κίνησης και δείκτη που χρησιμοποιούνταν για πολλές ενέργειες στο παιχνίδι, όπως η περιστροφική κίνηση και ο δρομέας, οι οποίοι γρήγορα γίνονταν κουραστικοί και μείωναν την εμπειρία.
Παρά αυτά τα προβλήματα, και οι δύο τίτλοι για Wii κυκλοφόρησαν αρχικά στα 49,99 δολάρια, αλλά σύντομα έλαβαν μόνιμη έκπτωση στα 19,99 δολάρια με τις επανεκδόσεις Nintendo Selects, ενώ και στο Wii U eShop διατίθεντο στην ίδια τιμή. Την τελευταία δεκαετία, τα Super Mario Galaxy και Super Mario Galaxy 2 είχαν σταθερή αξία είκοσι δολαρίων. Ακόμη και η κυκλοφορία του Super Mario 3D All–Stars το 2020 περιλάμβανε τον πρώτο τίτλο της σειράς Galaxy, με το πλήρες πακέτο να κοστίζει 59,99 δολάρια και να περιλαμβάνει συνολικά τρία παιχνίδια.
Με την ανακοίνωση του πακέτου Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 για το Nintendo Switch πριν από μερικές εβδομάδες σε ένα Nintendo Direct, πολλοί ενθουσιάστηκαν με την προοπτική να ξαναζήσουν αυτούς τους τίτλους με διορθωμένα προβλήματα και επιπλέον βελτιώσεις. Τα παιχνίδια κυκλοφόρησαν μαζί σε πακέτο αλλά και ξεχωριστά ως αγορές αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή.
Τα παιχνίδια έλαβαν σχετικά λίγες νέες προσθήκες ή αλλαγές. Η δυνατότητα χρήσης ενός κουμπιού αντί για το τίναγμα του controller για την περιστροφή μεταφέρθηκε από το Super Mario 3D All–Stars, και η ανάλυση αυξήθηκε μέχρι 4K στο Switch 2, αλλά άλλα προβλήματα με τους ελέγχους κίνησης

