Ειδήσεις

Ο Tim Schafer αποκαλύπτει δύο κλασικά παιχνίδια της εποχής του N64 που διαμόρφωσαν το Psychonauts

Ο Tim Schafer αποκαλύπτει δύο κλασικά παιχνίδια της εποχής του N64 που διαμόρφωσαν το Psychonauts
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Κάθε δημιουργός παιχνιδιών εμπνέεται από διάφορα κομμάτια ψυχαγωγίας κατά τη διαδικασία της δημιουργίας των δικών του τίτλων. Αυτό φυσικά περιλαμβάνει και άλλα παιχνίδια, και ο θρυλικός developer Tim Schafer μοιράστηκε μερικά κλασικά της Nintendo που τον ώθησαν να δημιουργήσει μία από τις πιο ξεχωριστές του σειρές.

Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε η Double Fine Productions, ο Schafer εξηγεί τις πολλές πηγές έμπνευσης που τον βοήθησαν να δημιουργήσει το Psychonauts, το μοναδικό 3D action-adventure που αφηγείται την ιστορία ενός νεαρού ψυχικού με το όνομα Razputin. Στο βίντεο, ο Schafer αναφέρεται σε αριστουργήματα της εποχής του N64 που τροφοδότησαν την επιθυμία του να μπει στον χώρο των κονσολών με το Psychonauts χρόνια αργότερα.

«Θυμάμαι πως το [Mario 64] ήταν το πρώτο παιχνίδι όπου απλά έσπρωξα το joystick προς την κατεύθυνση που ήθελα να πάω και ο χαρακτήρας έτρεξε εκεί. Και σκέφτηκα: ‘Περίμενε λίγο.’ Την ίδια περίοδο έπαιζα πολλά παιχνίδια όπως το Final Fantasy 7. Ίσως αργότερα και το [The Legend of Zelda] Ocarina of Time.

Αυτά τα παιχνίδια όπου απλά οδηγούσες τον χαρακτήρα άμεσα και περιπλανιόσουν. Και παρότι μπορούσες να κάνεις πράγματα, να έχεις ιστορία και να λύνεις γρίφους, εκείνη ήταν η στιγμή που σκέφτηκα, ‘Δεν θέλω πια να φτιάχνω point-and-click adventure. Θέλω να κάνω ένα παιχνίδι για κονσόλα. Θέλω να φτιάξω ένα κονσολάτο παιχνίδι που να βασίζεται στον χαρακτήρα, να είναι άμεσο, με περισσότερη δράση, αλλά να έχει και πλούσια αφήγηση.’»

[Tim Schafer]

Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να μαθαίνουμε πώς οι τίτλοι της εποχής του Nintendo 64 διαμόρφωσαν το μέλλον του Schafer, οδηγώντας τελικά στη δημιουργία του Psychonauts. Το μόνο αρνητικό είναι ότι οι fans της Nintendo δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να απολαύσουν κανένα από τα δύο παιχνίδια Psychonauts που κυκλοφόρησαν, καθώς δεν ήρθαν ποτέ σε κάποιο hardware της εταιρείας! Ώρα να αλλάξει αυτό με το Switch 2, Tim!

Πηγή: Link

Αφήστε μια απάντηση