- Δημοσκόπηση: Θα πάρετε το Xenoblade Chronicles X για το Switch; - 1 Νοεμβρίου 2024
- Το Pokémon Trading Card Game Pocket προϊδεάζει για νέες κάρτες και εκδηλώσεις - 1 Νοεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το Slime 3K: Rise Against Despot - 1 Νοεμβρίου 2024
Το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom μπορεί να είναι το τέλειο sequel με κάθε έννοια της λέξης, αλλά ακόμα και η Nintendo φαίνεται να συμφωνεί ότι έχει εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες για τη συγκεκριμένη επανάληψη του ταξιδιού του Link.
Θα ξέρετε μέχρι τώρα ότι το Tears, που αρχικά σχεδιάστηκε ως DLC για το Breath of the Wild, μεταμορφώθηκε σε κανονική συνέχεια όταν οι παραγωγοί συνειδητοποίησαν το τεράστιο εύρος των ιδεών που έπεφταν στο στούντιο. Ολόκληρο το παιχνίδι είναι λίγο-πολύ διαμορφωμένο με βάση αυτά που έχετε ήδη βιώσει στον καταξιωμένο τίτλο του 2017, κι όμως δεν θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να απαριθμούμε όλα τα διασκεδαστικά στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκαν για να μετατρέψουν το Tears of the Kingdom σε άλλη μια συγκλονιστική επιτυχία.
Σίγουρα, μπορεί τελικά να έχασε το GOTY από το Baldur’s Gate 3, αλλά δεν είναι κάθε μέρα που παίρνουμε ένα sequel σε ένα από τα μεγαλύτερα παιχνίδια στην ιστορία και με κάποιο τρόπο καταλήγουμε να το απολαμβάνουμε περισσότερο.
Και το καλύτερο; Φαίνεται ότι η Nintendo ξέρει πότε πρέπει να αφήσει το καλό στην ησυχία του, γιατί δεν σκοπεύει να αναπτύξει ένα … threequel για το Breath of the Wild.
Ο Eiji Aonuma, ο οποίος έχει διατελέσει παραγωγός στο The Legend of Zelda franchise για πάνω από τρεις δεκαετίες, εξήγησε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο Game Informer ότι δεν σχεδιάζουν ένα threequel, κυρίως επειδή το Tears είναι ήδη η “αποθέωση” της συγκεκριμένης υποσειράς.
“[…] Όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, με το Tears of the Kingdom, επιδιώκαμε να χτίσουμε πάνω στον κόσμο που δημιουργήσαμε με το Breath of the Wild και να εξαντλήσουμε πραγματικά τις δυνατότητες του τι θα μπορούσαμε να βάλουμε σε αυτόν τον κόσμο”, εξήγησε ο Aonuma. “Νομίζω ότι είναι – για να χρησιμοποιήσω έναν μικρό όρο – μια αποθέωση ή η τελική μορφή αυτής της έκδοσης του The Legend of Zelda. Από αυτή την άποψη, δεν νομίζω ότι θα φτιάξουμε ένα άμεσο sequel σε έναν κόσμο σαν αυτόν που δημιουργήσαμε“.