Latest posts by Braveheart1980 (see all)
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, έχουν περάσει μερικοί μήνες από τότε που λάβαμε κάποια ενημέρωση σχετικά με την ανάπτυξη του Bayonetta 3 .
Σε συνέντευξη στο GameXplain η PlatinumGames και ο δημιουργός της σειράς Bayonetta, Hideki Kamiya, ρωτήθηκε για άλλη μια φορά πώς πάει το 3ο sequel της σειράς. Ο Kamiya απάντησε μεστά:
Πάει καλά.Αυτό ακολουθεί τα προηγούμενα σχόλια του Kamiya τον Μάιο, όταν είπε ότι η ομάδα ” έκανε σκληρή δουλειά” και ότι το παιχνίδι “δεν έχει ακυρωθεί” παρά τους οπαδούς που εξέφρασαν τις ανησυχίες τους στα κοινωνικά μέσα.
Πηγή είδησης :

