- O John Marston μας αναστατώνει: συναρπαστικά νέα για Red Dead Redemption 2 σύντομα! - 17 Ιουνίου 2025
- Ο καλλιτέχνης του Zelda: Majora’s Mask ενδέχεται να προσφέρει το ταλέντο του σε ένα νέο remake για SNES - 17 Ιουνίου 2025
- Nintendo Switch 2: σοκαριστικές αναφορές για φουσκωμένες μπαταρία που ανησυχούν τους χρήστες! - 17 Ιουνίου 2025
Η Nintendo ανακοίνωσε ότι λαμβάνει επιπλέον μέτρα για την αποτροπή του φαινομένου της αισχροκέρδειας γύρω από το **Switch 2** στην Ιαπωνία, συνεργαζόμενη με τρεις διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της, η εταιρεία ενημερώνει ότι συνεργάζεται με τις Mercari Inc, LINE Yahoo Japan Corporation και Rakuten Group, με σκοπό να αποτραπούν οι παράνομες καταχωρήσεις προϊόντων σχετικών με την Nintendo, περιλαμβανομένου και του **Nintendo Switch 2**.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί συνέχεια των προσπαθειών της NCL για να εξασφαλίσει μια ομαλή κυκλοφορία της νέας συσκευής. Παράλληλα, στην Ιαπωνία έχουν κυκλοφορήσει δύο διαφορετικά μοντέλα, ένα εκ των οποίων είναι πιο ακριβό και υποστηρίζει πολλαπλές γλώσσες, ενώ έχει επίσης ενεργοποιηθεί σύστημα κλήρωσης για τις προπαραγγελίες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Nintendo, η εταιρεία έχει συμφωνήσει σε συνεργασία με τους τρεις προαναφερθέντες φορείς, προκειμένου να εμποδίσει τις ψευδείς καταχωρίσεις προϊόντων Nintendo—μεταξύ αυτών και το **Switch 2**, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις **5 Ιουνίου 2025**.
Η LINE Yahoo Japan προχωρά σε αυστηρή πολιτική απαγορεύοντας πλήρως τις καταχωρίσεις για το **Switch 2**, ενώ όσοι παραβαίνουν την οδηγία θα δουν τους λογαριασμούς τους σε αναστολή. Η διάρκεια της απαγόρευσης δεν έχει καθοριστεί ακόμα, με τη εταιρεία να προαναγγέλλει περαιτέρω ενημερώσεις. Αντίστοιχη είναι η στάση της Rakuten, αλλά μόνο μέχρι την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, δηλαδή τις **5 Ιουνίου**. Από την πλευρά της, η Mercari ακολουθεί πιο ήπια τακτική, δηλώνοντας ότι θα μοιράζεται τις σχετικές πληροφορίες με τη Nintendo και θα ενισχύσει τα μέτρα για την αφαίρεση καταχωρίσεων που παραβιάζουν τους κανόνες της πλατφόρμας.
Ταυτόχρονα, οι προπαραγγελίες στη Βόρεια Αμερική δημιούργησαν αρκετά προβλήματα στους καταναλωτές, με ειδικά ιστότοπους όπως οι Walmart και Target να μην αντέχουν την τεράστια ζήτηση. Πρόσφατη δημοσκόπηση στις ΗΠΑ έδειξε ότι το **26%** των ενδιαφερομένων ακόμα αναζητούσε να εξασφαλίσει προπαραγγελία.