Ειδήσεις

Η Nintendo δεν ήθελε να κυκλοφορήσει παιχνίδια Pokémon – ιδού ο περίεργος λόγος

Η Nintendo δεν ήθελε να κυκλοφορήσει παιχνίδια Pokémon – ιδού ο περίεργος λόγος
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Μιλώντας στην ιστοσελίδα για τους οπαδούς των Pokémon Johto Times, ο πρώην υπάλληλος της Tiger Electronics Chris Nicolella περιγράφει τις εμπειρίες του από την ανάπτυξη εμπορευμάτων Pokémon. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, πριν τα Pokémon αποκτήσουν παγκόσμια δημοτικότητα, η Tiger απέκτησε την άδεια για τη δημιουργία παιχνιδιών Pokémon. Το πρώτο παιχνίδι που ήθελαν να αναπτύξουν ήταν ένα πραγματικό Pokédex, ητοι την εγκυκλοπαίδεια χειρός που κουβαλάει μαζί του ο Ash στα κινούμενα σχέδια. Ωστόσο, ο Nicolella εξηγεί πώς η Nintendo Ιαπωνίας θέλησε να ακυρώσει το έργο όταν είδε ότι στα παιχνίδια είχαν προστεθεί κινούμενα σχέδια σε κάθε Pokémon.

Ο ίδιος θυμάται: “Έβαλα την καλλιτεχνική μου ομάδα να σκεφτεί ένα απλό animation με δύο καρέ για κάθε έναν από τους 151 χαρακτήρες Pokémon. Αυτό αποδείχτηκε μεγάλο λάθος και παραλίγο να σκοτώσει ολόκληρο το παιχνίδι. Όταν η Nintendo Ιαπωνίας είδε τα κινούμενα σχέδια στην οθόνη, φρίκαρε και είπε ότι δεν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό καθώς ήταν πολύ κοντά στο παιχνίδι του Game Boy. Διαφωνήσαμε και είπαμε ότι το παιχνίδι το χρειαζόταν [αλλά] η Nintendo Ιαπωνίας δεν μας άφησε να προχωρήσουμε”.

Φαίνεται ότι η ουσία του προβλήματος έγκειται στο γεγονός ότι η Nintendo πίστευε ότι ο κόσμος θα αγόραζε το παιχνίδι Pokédex για να παίξει με αυτό και όχι για να αγοράσει τα παιχνίδια.

Ωστόσο, το Pokédex είναι απλά μια εικόνα κάθε ενός από τα 151 τότε pokemon με σύντομες περιγραφές. Μετά από έξι μήνες καθυστερήσεων, η εταιρεία κατάφερε τελικά να πείσει τη Nintendo ότι το παιχνίδι δεν θα μείωνε τις πωλήσεις των παιχνιδιών. Η Nintendo συμφώνησε να αφήσει τις πωλήσεις του Pokédex να προχωρήσουν υπό δύο όρους.

Ο Nicolella λέει: “Έπρεπε να υποσχεθούμε και πάλι ότι δεν υπήρχε [κάποιο] στοιχείο παιχνιδιού στο Pokedex. Επίσης τα κινούμενα σχέδια των 2 μόλις καρέ κάθε Pokémon έπρεπε να αφαιρεθούν και ένας ανώτερος καλλιτεχνικός διευθυντής από την καλλιτεχνική ομάδα [του] Japan Pokémon έπρεπε να σχεδιάσει κάθε γραφική εικόνα για εμάς”.

Τελικά βέβαια το Pokedex κατέληξε να έχει τεράστια επιτυχία και μάλλον βοήθησε, παρά εμπόδισε, τις πωλήσεις του παιχνιδιού.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση