Nintendo Switch Reviews 2

Dragon Quest Builders 2 [Switch Review]

Dragon Quest Builders 2 [Switch Review]
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Μερικά πράγματα πρέπει να τα λέμε και τα βλέπουμε όπως πραγματικά είναι. Για παράδειγμα είτε μας αρέσει είτε όχι το Minecraft έχει δημιουργήσει ολόκληρη σχολή, όντας ο τίτλος με τις περισσότερες πωλήσεις ξεπερνώντας Tetris, Wii Sports και πόσους άλλους. Σε αυτή τη σχολή τίτλων υπάρχουν κακέκτυπα που πραγματικά υπάρχουν μόνο για να .. υπάρχουν αλλά ευτυχώς υπάρχουν και τίτλοι σαν το πρώτο και σίγουρα το δεύτερο Dragon Quest Builders που αποτελεί ένα πραγματικά ανώτερο του αρχικού τίτλου sequel!

Πλέον χει περάσει πολύς καιρός από τις ημέρες του θρυλικού builder  του πρώτου παιχνιδιού. Περισσότεροι “builder” υπάρχεουν πλέον, όμως, ένας νέος κακός βασιλιάς τέρατων απαγόρεψε την οικοδόμηση και τη δημιουργία για πάντα. Οι υπόλοιποι builder εξοστρακίζονται και πλέον όλοι τους μισούν -ναι αλήθεια!- λόγω μιας θρησκίας που επιβάλλει την ιδέα σε τέρατα και σε ανθρώπους. Αυτή η αίρεση-θρησκία είναι γνωστή ως τα Children of Hargon (ΝΑΙ είναι ο ίδιος κακός από το Dragon Quest II). Το παιχνίδι ξεκινά με έναν νέο builder σε ένα πλοίο γεμάτο από τέρατα. Αυτή η μικρή περιοχή λειτουργεί ως ένα σύντομο tutorial των βασικών καθώς και για το crafting και building. Ωστόσο, το πλοίο πλήττεται σύντομα από μια σφοδρή καταιγίδα και όλοι οι επιβάτες του είτε σκοτώνονται είτε εκτίναζονται σε ένα κοντινό νησί, στο Isle of Awakening. Εδώ, ο ήρωας μας συναντά τον Malroth, έναν “καυγατζή” τυπά θα λέγαμε με αμνησία που θα μας συνοδεύει για το μεγαλύτερο μέρος της περιπέτειας μας, βοηθώντας μας στη συλλογή υλικών αλλά και στη μάχη. Η Lulu, ένα κοριτσάκι που βρισκόταν επίσης στο πλοίο, επιβίωσε επίσης και κάπως έτσι οι τρεις αυτοί χαρακτήρες συναντούν το φάντασμα ενός Hammerhood, ένα κλασικό τέρας του Dragon Quest, που ονομάζεται Hairy Hermit και το οποίο μας προσφέρει το θρυλικό σφυρί !

Το Dragon Quest Builders 2 χωρίζεται σε 4 ξεχωριστά κεφάλαια και περιφέρειες, με την ανάπτυξη της πόλης μας κάθε φορά να αναγκάζεται να ξεκινήσει από το μηδέν σημειώνοντας πως οι συνταγές να ξεκλειδώνονται σε μια περιοχή δεν μεταφέρονται στην επόμενη. Έτσι το sequel λειτουργεί ως ένα σημείο με παρόμοιο τρόπο μεταξύ των κεφαλαίων, αλλά έχει και το κύριο νέο συστατικό περισσότερης προσέγγισης στο προαναφερθέν Isle of Awakening. Ο πρώτος τίτλος, όπως εξάλλου σας είχαμε παρουσιάσει ήταν ένα μίγμα μιας action RPG περιπέτειας με αλα Minecraft χτίσιμο, εξόρυξη και crafting στοιχεία. Το sequel αν και κατά γεναικά ισορροπίες κλίνει περισσότερο στην RPG πλευρά των πραγμάτων. Πράγματι, προηγουμένως, το leveling του ήρωα μας ήταν εφικτό μόνο με την απόκτηση εμπειρίας μέσω της ανάπτυξης της πόλης μας, μέσω δημιουργίας κλπ. Στο Dragon Quest Builders 2 όμως, το leveling επιτυγχάνεται μέσω της απλής και αιωνίως δοκιμασμένης τεχνικής της εξολόθρευσης εχθρών και τεράτων κάτι που είναι άμεσα κατανοητό σε όλου, καθιστώντας τον τίτλο πιο προσιτό σε όλους. Αυτός εξάλλου είναι και ένας από τους λόγους που σας είπαμε πως η ζυγαριά στο Dragon Quest Builders 2 κλίνει προς την RPG πλευρά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το χτίσιμο της πόλης περνά σε 2ο ρόλο, τουναντίον. Για αυτό εξάλλου υπάρχουν τα Gratitude Points, τα οποία λαμβάνουμε από τους χωρικούς μας τους ικανοποιούμε χτίζοντας διάφορα πράγματα που θέλουν ή ακόμα ακόμα και όταν τους δίνουμε τροφή και νερό.

Μέσα από κάθε κεφάλαιο δίνεται στον builder μας μια σειρά από καθήκοντα, από τη μετατροπή του μολυσμένου εδάφους σε καθαρή γη που μπορεί να υποστηρίξει τη ζωή για να καλλιεργήσουμε φυτά ή ακόμα ακόμα να βγούμε έξω στον απέραντο κόσμο αναζητώντας νέους πόρους που δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι στην πόλη. Το Dragon Quest Builders 2 προσθέτει επίσης προαιρετική προβολή πρώτου προσώπου (First Person View). Ωστόσο, είναι δίκαιο να πούμε ότι η κάμερα πρώτου προσώπου εδώ είναι τόσο χρήσιμη όσο και η κάμερα τρίτου προσώπου στο Minecraft . Είναι υπέροχες προσθήκες για να αποκτήσετε μια διαφορετική εικόνα των πραγμάτων, αλλά το πραγματικό παιχνίδι είναι καλύτερο με την προοπτική τρίτου προσώπου. Τελεία και παύλα.

Μια σημαντική εξέλιξη του τίτλου είναι το multiplayer κομμάτι του. Ωστόσο η επικοινωνία μας με άλλους παίκτες είναι πάντοτε πολύ περιορισμένη μέσα στο παιχνίδι, καθώς η έλλειψη κατάλληλης φωνητικής συνομιλίας είναι πάντα ένα μελανό σημείο στο Switch. Παρ ‘όλα αυτά, αυτό είναι μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με το πρωτότυπο τίτλο και ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση ότι το Dragon Quest Builders είναι ένα πληρέστερο παιχνίδι, καθιστώντας τον πρωτότυπο τίτλο έως ξεπερασμένο.

Οπτικά ο τίτλος είναι πολύ πιο εξελιγμένος από τον αρχικό τίτλο. Η Sony Computer Entertainment (ΝΑΙ) ανέπτυξε την PhyreEngine, διατηρώντας και στην Switch έκδοση αναλλοίωτα σχεδόν όλα τα οπτικά καλούδια του τίτλου εκτός από πχ τη χρήση διαφανειών στο νερό. Αποτέλεσμα της νέας μηχανής είναι πως η docked ανάλυση του τίτλου ανέβηκε από τα 720p του πρώτου τίτλου στα 1080p και τα frameper second σε 60 παρακαλώ! Σε φορητή (handheld) λειτουργία η ανάλυση “πέφτει” στο μέγιστο της ανάλυσης της οθόνης του Switch (720p) ενώ το framerate κυμαίνεται στα 30+ fps.

Στα αρνητικά θα έλεγα πως είναι η άνευ λόγου απουσία του local co op. Ναι δεν ταίριαζε ίσως στον πρώτο τίτλο. Διάολε όμως εδώ σε όλη την ιστορία μας έχουμε τον Malroth δίπλα μας, δε θα μπορούσε να τον χειρίζεται ένας δεύτερος παίκτης; Μια ερώτηση κάμω…. Τέλος οι διάλογοι αν και εντόνως χιουμοριστικοί ήταν εξαιρετικά εκτενής σε σημείο κόπωσης.

Σίγουρη αγορά!

Το Dragon Quest Builders 2 αποτελεί τη φωτεινή εξαίρεση κακών sequel τίτλων. Βελτιώνει τον αρχικό τίτλο σε όλα τα σημεία από τον οπτικό τομέα, το μέγεθος του τίτλου μέχρι και το multiplayer σε σημείο που να μας κάνει να αναρωτιόμαστε : Μήπως έφτασε η ώρα να φοβηθεί το Minecraft;

8.9
Γραφικά:
9.5
Μουσική:
8
Replayability:
9
Δυσκολία:
9

2 Comments

    Αφήστε μια απάντηση