- To Pokémon Sleep σπάει το φράγμα του 1 δισ. (!!!) συνεδριών ύπνου - 24 Ιουνίου 2025
- Isleweaver: νέα εποχή και μυστικά στο Warframe - 24 Ιουνίου 2025
- Lost in Random: μέσα σε έναν σκοτεινό, μαγικό κόσμο ζαριών - 24 Ιουνίου 2025
Το παιχνίδι **Cyberpunk 2077** πρόκειται να κυκλοφορήσει για το **Nintendo Switch 2**, γεγονός που προκαλεί έκπληξη, αφού η απόδοση του τίτλου ήταν προβληματική σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς όπως το **PS4** και το **Xbox One** — ακόμη και το περιεχόμενο επέκτασης **Phantom Liberty** δεν υποστηρίχθηκε σε αυτές. Ωστόσο, η μεταφορά και η λειτουργία του στο **Switch 2** αποδείχθηκε τελικά λιγότερο περίπλοκη απ’ ό,τι αναμενόταν.
Σύμφωνα με τον **Charles Tremblay**, αντιπρόεδρο τεχνολογίας στην **CD Projekt Red**, η διαδικασία ανάπτυξης έγινε από μια πολύ μικρή ομάδα που συνεργάστηκε άμεσα με τη **Nintendo**, αποφεύγοντας την ανάθεση σε εξωτερικούς συνεργάτες όπως είχε συμβεί στο παρελθόν με το παιχνίδι **The Witcher 3**. Αυτή η στενή συνεργασία φάνηκε πιο αποδοτική από την παραχώρηση της εργασίας σε μια άλλη εταιρεία.
Η βασική δυσκολία προέκυψε από τις αρχιτεκτονικές διαφορές μεταξύ του **Switch 2** και του υλικού των υπολογιστών για τους οποίους αρχικά σχεδιάστηκε το παιχνίδι. Συγκεκριμένα, ένας από τους πυρήνες της κονσόλας χρησιμοποιείται τόσο για το λειτουργικό σύστημα όσο και για λειτουργίες όπως η αποσυμπίεση δεδομένων, όμως, παρά ταύτα, η απόδοση ήταν πιο γρήγορη απ’ ό,τι αναμενόταν, με τους υπεύθυνους να δηλώνουν ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι.
Η προηγούμενη γενιά κονσολών αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα, κυρίως λόγω της χρήσης μηχανικών σκληρών δίσκων, κάτι που κρίθηκε ως εμφανώς επιζήμιο για την εμπειρία του παιχνιδιού. Αντιθέτως, το σύστημα αποθήκευσης microSD Express που φέρει το **Switch 2** αποδείχθηκε πολύ αποτελεσματικό, ενώ η κονσόλα διαθέτει και μεγαλύτερη μνήμη RAM σε σύγκριση με τις παλαιότερες κονσόλες.
Το παιχνίδι λειτουργεί σε λειτουργία απόδοσης με στόχο τα **40 fps**, που είναι λιγότερα από τα κλασικά **60 fps** στα οποία έχουν συνηθίσει οι παίκτες, αλλά σίγουρα παραμένει εντυπωσιακό. Η εμπειρία χρήσης στη φορητή συσκευή θεωρείται πολύ καλή, ενώ προσφέρονται και μοναδικά χαρακτηριστικά όπως η αξιοποίηση των γυροσκοπίων, των χειριστηρίων **Joy–Con** και η υποστήριξη ποντικιού, στοιχεία που προσδίδουν μια διαφορετική διάσταση σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες.
Επιπλέον, μέσω του **Switch 2** είναι δυνατή η χρήση χειρισμού με κίνηση με τα **Joy–Con**, καθώς και η μετατροπή του δεξιού χειριστηρίου σε ποντίκι, είτε το παιχνίδι παίζεται σε λειτουργία σύνδεσης με τηλεόραση είτε φορητά. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αποθήκευσης δεδομένων σε διαφορετικές πλατφόρμες, ώστε ο παίκτης να μπορεί να συνεχίσει το παιχνίδι στον υπολογιστή ή σε πιο ισχυρή κονσόλα στο σπίτι και αργότερα στο **Switch 2** κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη και ευέλικτη εμπειρία.