- Η σκοτεινή πλευρά της Nintendo: Εξερευνώντας τους πιο μοχθηρούς χαρακτήρες – Μέρος 2ο - 26 Απριλίου 2024
- Πρώην επικεφαλής του Fortnite αποκαλύπτει γιατί δεν υπάρχουν χαρακτήρες της Nintendo στο παιχνίδι - 26 Απριλίου 2024
- Πάμε να γνωρίσουμε την Judith Lanster του The Legend of Heroes: Trails Through Daybreak - 26 Απριλίου 2024
Οι ορισμοί μπορεί να είναι δύσκολοι. Όροι όπως “remake“, “remaster” ή “reimagining” συχνά καταλήγουν σε μάταια επιχειρήματα. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι τουλάχιστον συμφωνούν σε αυτό στο τελευταίο, ωστόσο. Το “reimagining” συνήθως αναφέρεται σε μια επανέκδοση ενός παιχνιδιού που πατάει στη συνταγή του αρχικού, αλλά κάνει σημαντικές αλλαγές στη δυναμική του πυρήνα του παιχνιδιού. Μερικά εξέχοντα παραδείγματα στην πρόσφατη ιστορία θα ήταν το Resident Evil 2 και το Resident Evil 3 , που κυκλοφόρησαν το 2019 και το 2020 αντίστοιχα. Ενώ αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιούν τους χαρακτήρες, το σκηνικό και τη γενική σύγκρουση των αρχικών τίτλων, κάνουν επίσης δραματικές αλλαγές στην προοπτική, το παιχνίδι και την εξέλιξη. Με τόσες Zelda επανακυκλοφορίες, είναι περίεργο που δεν έχουμε δει ποτέ κάτι παρόμοιο. Το ερώτημα είναι: θα πρέπει να συμβεί αυτό;