- Ανεπίσημη δημοσκόπηση βγάζει το Eevee ως το πιο χαριτωμένο Pokémon - 27 Δεκεμβρίου 2024
- Ανακοινώθηκε το “Special Heroes: Greetings to You” summoning event του Fire Emblem Heroes - 27 Δεκεμβρίου 2024
- Gameplay trailer για το Lighthouse of Madness - 27 Δεκεμβρίου 2024
Υπάρχουν διάφορες εταιρείες που χειρίζονται ports παιχνιδιών στο Switch. Οι περισσότεροι κάτοχοι Switch γνωρίζουν την Virtuos και την Panic Button, αλλά υπάρχουν κάποιες άλλες εταιρείες που κάνουν καλή δουλειά. Όπως για παράδειγμα η Turn Me Up Games, η οποία έχει εργαστεί στο Brothers: A Tale of Two Sons και στο Borderlands Legendary Collection.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το να φέρεις το Borderlands Legendary Collection έθεσε μερικές μοναδικές προκλήσεις στην Turn Me Up Games και σε μια συνέντευξη με το NintendoEverything, ο παραγωγός Louis Polak και ο εκτελεστικός παραγωγός Scott Cromie μίλησαν για μια μοναδική πρόκληση που αντιμετώπισαν.
Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν δημιούργησε ένα δικό της engine (proprietary engine) που επιτρέπει σε τίτλους που έχουν δημιουργηθεί με την Unreal 2.5 και Unreal 3 να τρέχουν εγγενώς στο Switch. Η Turn Me Up χρησιμοποίησε αυτήν την τεχνολογία για να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο του Borderlands 1 που “έτρεξε στο Switch σε λιγότερο από μία εβδομάδα“.
Ο Turn Me Up είπε ότι έκαναν πολλή σκληρή δουλειά για να διασφαλίσουν ότι το framerate θα ήταν σταθερό στα 30fps, κάτι που αποδείχθηκε δύσκολο λαμβάνοντας υπόψη τις πολλές έντονες περιοχές του παιχνιδιού.