Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών; Αποκρυπτογραφώντας τις αλήθειες του CEO της Level-5 - 13 Ιουλίου 2025
- Sony για Nintendo: σεβασμός αλλά προτροπή για… “ώριμη” μετάβαση στο PlayStation - 12 Ιουλίου 2025
- ανακάλυψε τα μυστικά του rayquaza στο νέο επεισόδιο που θα σε μαγέψει! - 12 Ιουλίου 2025
Το ισχυρό μάρκετινγκ της Nintendo στον τομέα της τηλεοπτικής διαφήμισης συνεχίζεται, καθώς εκτιμάται ότι δαπάνησε 6,2 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του Αυγούστου σε σύγκριση με τα 5,8 εκατομμύρια δολάρια του Ιούλιου.
Σύμφωνα με την GamesBeat και το iSpot.tv (μια εταιρεία μέτρησης τηλεοπτικών διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο), η εκτιμώμενη δαπάνη της Nintendo ξεπέρασε τις 11 διαφημίσεις σε 395,5 εκατομμύρια εμφανίσεις.
Η τηλεοπτική διαφήμιση του PlayStation της Sony κατά τη διάρκεια του Αυγούστου ήταν αναμφισβήτητα επικεντρωμένη στο Spider-Man τηςMarvel – δαπάνησε περίπου 3,9 εκατομμύρια δολάρια σε μια ενιαία διαφήμιση με 249,5 εκατομμύρια εμφανίσεις ήτοι σημαντικά λιγότερες από τη Nintendo.