- Switch 2: Η Απόλυτη Αναβάθμιση στην Προσομοίωση N64 - 6 Μαΐου 2025
- To Donkey Kong Bananza κρύβει αναφορές δεκαετιών και πιθανή επιστροφή του Rambi - 6 Μαΐου 2025
- To Famitsu δημοσιεύει τη λίστα με τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια – πρώτη φορά εμφανίζονται τίτλοι αποκλειστικοί για το Switch 2 - 6 Μαΐου 2025
Δεδομένα από την iSpot.tv, μια εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο, η οποία χρησιμοποιεί έξυπνες τηλεοράσεις, αποκάλυψε ότι η Nintendo κυριάρχησε στις τηλεοπτικές δαπάνες της βιομηχανίας videogames τον περασμένο μήνα (Ιούλιος 2018). Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις της Νintendo κάλυπταν πάνω από το 31% των συνολικών δαπανών του κλάδου:
Η συνολική δαπάνη της Nintendo για το μήνα φέρεται να ανήλθε σε περίπου 5,8 εκατομμύρια δολάρια. Μια διαφήμιση για το Matio Tennis Aces, που ονομάζεται Swing Into Action, είχε τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό, με περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια, συμβάλλοντας σε ένα μηνιαίο σύνολο περίπου 399,7 εκατομμυρίων εμφανίσεων διαφημίσεων.
Όπως συμβαίνει συχνά, η Nintendo στοχεύει κυρίως σε φιλικό προς την οικογένεια ακροατήριο, εστιάζοντας σε δίκτυα όπως το Nick Toons, και το Cartoon Network,
Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι η Sony, μια εταιρεία που είναι συνήθως πρωτοπόρος στη βιομηχανία των τηλεοπτικών δαπανών, δεν υπάρχει πουθενά αυτό το μήνα