- Order of the Sinking Star: Έρχεται στο Switch με 1.000+ (!) γρίφους - 27 Ιουνίου 2026
- O Shigeru Miyamoto δήλωσε ότι ανυπομονεί πραγματικά για το επόμενο παιχνίδι του Mario - 26 Ιουνίου 2026
- Bethesda: Νέο remaster του Fallout 3 το 2027 - 26 Ιουνίου 2026
Το LA Noire της Rockstar Games έκανε την εμφάνισή του στο Nintendo Switch το 2017 , αποδεικνύοντας πως πρόκειται για μια συναρπαστική περιπέτεια που αξίζει να ζήσουμε. Ο επικεφαλής της Take – Two , Strauss Zelnick , ο οποίος συμμετείχε πρόσφατα σε διάσκεψη βιντεοπαιχνιδιών, αναφέρθηκε στο franchise του LA Noire , δίνοντας στους θαυμαστές μια αχτίδα ελπίδας ότι η σειρά θα επιστρέψει κάποια στιγμή. Να τι είχε να πει στους παρευρισκόμενους:
“Γενικά, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να κάνουμε κάτι στο μέλλον με όλο το intellectual property μας . Δεν υπάρχει κάτι να ανακοινώσουμε συγκεκριμένα για το LA Noire , και αν υπήρχε, θα το ανακοίνωνε η ίδια η Rockstar και όχι εγώ. Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά τα legacy IP μας, οι ομάδες μας πάντα κοιτάζουν τι έχουμε και σκεφτόμαστε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε. Το ερώτημα είναι, σε κάθε δεδομένη στιγμή, διαθέτουμε μια ομάδα που έχει πάθος να δουλέψει πάνω σε αυτό;”
Το LA Noire αποτελεί ένα από τα πιο φιλόδοξα projects της Rockstar , και η επιστροφή του θα ήταν σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά νέα για τους λάτρεις των adventure παιχνιδιών. Η παρουσία του στο Switch απέδειξε ότι το κοινό εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για αυτή την ιδιαίτερη περιπέτεια, και η δήλωση του Zelnick αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε περισσότερα στο μέλλον.

