Ειδήσεις

2018: Αποτίμηση της χρονιάς

2018: Αποτίμηση της χρονιάς
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Αλήθεια πως μπορεί μια εταιρεία ακόμα και σαν την Nintendo να καταφέρει να ξεπεράσει ένα έτος σαν το 2017; Σίγουρα όχι εύκολα. Θυμίζουμε πως το 2017 ξεκίνησε το pop culture φαινόμενο που ακούει στο όνομα του Nintendo Switch το οποίο μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα πλαισιώθηκε από 2 τίτλους μεγαλύτερους από την Nintendo και ολόκληρη την gaming βιομηχανία όπως το The Legend of Zelda: Breath of the Wild και το Super Mario Odyssey. Από την άλλη το 2017 ήταν ακριβώς η χρονιά που η Nintendo χρειαζόταν για να πετάξει από πάνω της τη “ρετσινιά” της εμπορικής αποτυχίας του Wii U. Το 2018 όμως τι κατάφερε και τι όχι;

Το video review μας για το Super Mario Odyssey!

Το 2018 η Nintendo εργάστηκε προς την κατεύθυνση διατήρησης του κρεσέντο του Switch.


Το 2018 σήμαινε τρία πράγματα: την κυκλοφορία περισσότερων παιχνιδιών, την αναζήτηση νέων εμπειριών και την προσέλκυση τρίτων προγραμματιστών στην πλατφόρμα.

Στο πρώτο τρόπον τινά μέτωπο, το 2018 ήταν επιτυχημένο. Ιδιαίτερα την εορταστική περίοδο, η Nintendo κατάφερε να κυκλοφορήσουν εκπληκτικούς τίτλους μερικών από τα πιο μεγάλα franchises της. Το Super Mario Party έδειξε πόσο καλό μπορεί ακόμα να είναι, ενώ το Pokemon: Let’s Go στόχευσε εμπορικά στην προσέλκυση παιχτών του Pokémon Go δίνοντας και ένα βάθος, σίγουρα όχι όσο θα θέλανε οι hardcore οπαδοί του τίτλου, οι οποίοι πρέπει να κρατήσουν την όρεξή τους για τον core Pokemon τίτλο του 2019. Last but not least, όπως θα λέγανε και οι αμερικανοτραφείς φίλοι μας, ο Masahiro Sakuraiκυκλοφόρησε το πιο ολοκληρωμένο παιχνίδι Smash Bros. που είδαμε ποτέ με το Super Smash Bros. Ultimate, ωθώντας όχι μόνο εμάς αλλά και άλλα πολύ πιο γνωστά site, όπως το DF, να το αναγνωρίσουν ως GOTY.

Αυτά τα παιχνίδια έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη Nintendo, η οποία βασίζεται σε αυτά για να επιτύχει τους υψηλότατους στόχους πωλήσεων της. Η εταιρεία πρέπει να πουλήσει περίπου 14 εκατομμύρια Switch – σχεδόν διπλάσια από την τελευταία εορταστική περίοδο- για να επιτύχει το στόχο της για πωλήσεις 20 εκατομμυρίων Switch για το οικονομικό έτος που βέβαια λήγει στις 31 Μαρτίου. Φαίνεται απίθανο, αλλά η Nintendo φαίνεται απρόσμενα σίγουρη. Δείτε την κάτωθι δήλωση:

Πιστεύουμε ότι είμαστε σε εξαιρετική θέση ώστε να κερδίσουμε την πρώτη θέση στην περίοδο των εορτών που θα μας οδηγήσει σε ένα ακόμα πιο ισχυρό τρίμηνο. Αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας μας.

δήλωσε ο πρόεδρος της Nintendo Αμερικής Reggie Fils-Aimé στο The Verge
Δημιουργώντας με το LABO!

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία νέων ειδών παιχνιδιού, η Nintendo δηλώνει πάντα παρόν καθώς ξεκίνησε το 2018 με πολύ ενθουσιασμό μετά την την κυκλοφορία του Labo , μιας σειράς αξεσουάρ από χαρτόνι ναι χαρτόνι– που μπορεί να μετατρέψει το Switch στα πάντα: από καλάμι ψαρέματος μέχρι πιάνο !


Αυτό το είδος νέου τρόπου παιχνιδιού μπορούσε να έρθει μόνο από τη Nintendo: ήταν και είναι δημιουργικό και απροσδόκητό, χρησιμοποιώντας πανέξυπνες ιδέες για να μετατρέψει απλή τεχνολογία σε μαγεία, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει τους χρήστες πώς λειτουργούν αυτά τα πράγματα! Εντυπωσιακό δεν βρίσκεται;

Ωστόσο και παρά τα ανωτέρω πρωτοποριακά και δημιουργικά επιτεύγματα, το Labo δεν τα πήγε όσο καλά θα ήθελε η Nintendo κακά τα ψέμματα. Βέβαια η Nintendo έχει δείξει πως έχει την υπομονή και σίγουρα την εφευρετικότητα για να περιμένει όσο χρειάζεται για να πετύχει μια στρατηγική της. Μάλιστα τώρα τελευταία έχει και τη σοφία να αλλάζει και γρήγορα στάση σε αντίθετη περίπτωση. Προσωπική άποψη πως με το Labo σκοπεύει να απευθυνθεί σε ένα μη παραδοσιακά gaming κοινό, ώστε να επεκτείνει την βάση χρηστών της και πέραν των twins (PS4 και Xbox One).

Ναι το Fifa 19 κυκλοφόρησε στο Nintendo Switch!

Όσον αφορά την υποστήριξη third party η Nintendo είχε ένα ανάμικτο θα λέγαμε 2018. Ένας τομέας που πέτυχε ήταν να προσελκύσει τα πλέον κερδοφόρα online παιχνίδια. Αυτό ξεκίνησε στην E3 με την κυκλοφορία του Fortnite το οποίο μάλιστα έκτοτε έχει εγκατασταθεί στα σχεδόν μισά Nintendo Switch και συνέχισε με το ντεμπούτο του Warframe . Αυτά τα είδη παιχνιδιών με το πολυπληθέστατο ακροατήριό τους θα είναι το κλειδί για να προσελκύσουν νέους παίκτες στο Switch. Εν τω μεταξύ, το Nintendo Switch συνεχίζει να είναι η πλατφόρμα που επιλέγεται από μεγάλα indie studios. Μέσα στο 2018 είδαμε την κυκλοφορία κλασσικών indie τίτλων όπως το Into the Breach , Sword & Sworcery, GRIS και Dead Cells με πολλά από αυτά να επιτυγχάνουν καλύτερες πωλήσεις στο Switch απ’ ότι σε άλλες πλατφόρμες.

Το εκπληκτικό GRIS

Όταν ωστόσο μιλάμε για πιο πατροπαράδοτα online και μη παιχνίδια με , το Switch κατέχει μια ιδιόμορφη θέση. Μερικοί μεγάλοι, απροσδόκητοι τίτλοι ήρθαν το 2018, όπως το Diablo III και του Civilization VI , αλλά η Nintendo βρίσκεται ακόμα στη θέση όπου οι περισσότερες μεγάλες κυκλοφορίες τρίτων έρχονται στο Switch πολύ καιρό αφού είναι ήδη διαθέσιμες σε άλλες πλατφόρμες. Μερικές φορές χρειάζονται χρόνια – αν και αυτό είναι κάτι που θέλει να αλλάξει η Nintendo μέσα στο 2019 μάλιστα.

Πολεμήστε ακατάπαυστα οπουδήποτε, οποτεδήποτε με οποιονδήποτε με το Diablo III στο Nintendo Switch!

Μια άλλη σημαντική προσθήκη στο Switch ήρθε με τη μορφή της πολυαναμενόμενης online συνδρομητικής υπηρεσίας της Nintendo. Είναι σημαντικά φθηνότερο από το Xbox Live ή / και το PlayStation Plus, αλλά δεν είναι εξίσου δυνατό και πλήρες. Στην πραγματικότητα μερικά χαρακτηριστικά του όπως τα cloud save δεν δουλεύουν σε κάθε παιχνίδι. Παρόλα αυτά, η ετήσια χρέωση των 20 € είναι σχετικά μικρή για να παίζετε online παιχνίδια και να έχετε πρόσβαση σε μια αυξανόμενη βάση κλασικών παιχνιδιών της Nintendo, έστω και για το NES μόνο προς το παρόν.


Μεγάλη απογοήτευση ωστόσο παραμένει η παντελής έλλειψη voice chat με τρόπο σωστό, όπως οι ανταγωνιστές της Nintendo διαθέτουν εδώ και έτη.

Το θέλουμε ΤΩΡΑ!

Κλείνοντας και σε συνέχεια των ανωτέρω παρατηρούμε πως το 2018 δεν ήταν καθόλου άσχημη χρονιά για τη Nintendo, απλά δεν ήταν τόσο συναρπαστική όσο η προηγούμενη χρονιά. Η εταιρεία συνέχισε να οδηγεί την κούρσα με το Switch, και κυκλοφόρησε μια πλήρη γκάμα μεγάλων τίτλων, ενώ ανοίχθηκε και σε νέες περιοχές όπως ο κινηματογράφος. Τα καλύτερα ωστόσο φαίνεται πως έρχονται με το 2019 όπου μας επιφυλάσσει Metroid, Animal Crossing και τον νέο core Pokémon τίτλο!

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση