- Y. Village: το νέο ψυχολογικό θρίλερ τρόμου στο Nintendo Switch - 11 Ιουλίου 2025
- Dragon Quest HD-2D remake στην κορυφή των πιο αναμενόμενων παιχνιδιών - 11 Ιουλίου 2025
- Raidou Remastered: το κλασικό RPG επιστρέφει με νέο trailer και βελτιώσεις - 11 Ιουλίου 2025
Η υποδοχή των κάρτων **Game–Key** για το **Switch 2** από το καταναλωτικό κοινό δεν ήταν ιδιαίτερα θερμή. Παρά τη διαβεβαίωση της ιαπωνικής συμβουλευτικής εταιρείας στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών **Kyos Inc**, η οποία αναφέρει ότι οι εκδότες ευχαριστούν τη **Nintendo** για την κίνηση αυτή εξαιτίας της αύξησης του κόστους παραγωγής των φυσικών μέσων, η πλειονότητα δεν δείχνει ιδιαίτερο ενθουσιασμό. Σχεδόν το **70%** των χρηστών έχει δηλώσει πως δεν προτίθεται να αγοράσει τίτλους σε μορφή **Game–Key Card**, ενώ αρκετές εταιρείες της βιομηχανίας έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για αυτήν την προσέγγιση.
Οι κάρτες **Game–Key** αποτελούν την προσπάθεια της **Nintendo** να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις κυκλοφορίες με «κωδικό μέσα στη συσκευασία» και στις παραδοσιακές κάρτες παιχνιδιών, όπου τα δεδομένα είναι αποθηκευμένα απευθείας στην κάρτα. Υπάρχουν έντονες προειδοποιήσεις πως το σύστημα αυτό μπορεί να αποβεί εις βάρος του καταναλωτή: όταν η **Nintendo** αποφασίσει να κλείσει τους servers σε μερικά χρόνια, οι κάρτες θα χάσουν εντελώς την αξία τους.
Ο Ryan Brown από την Lost in Cult, που έχει ήδη τοποθετηθεί δημόσια για το θέμα, απευθύνει ένα κάλεσμα στους δημιουργούς μέσω των κοινωνικών δικτύων. Τονίζει πως το κοινό δεν επιθυμεί κυκλοφορίες σε μορφή **Game–Key Card** και προτείνει σε όσες ομάδες σχεδιάζουν φυσικές κυκλοφορίες για το **Switch 2** να επικοινωνήσουν με έναν ειδικό εκδότη:
«Δημιουργοί και εκδότες, ας συζητήσουμε. Μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρεις φυσικές εκδόσεις, όπου το παιχνίδι βρίσκεται κατευθείαν στην κάρτα για το **Switch 2**. Αυτό θέλει το κοινό, αυτό θέλετε κι εσείς, και μπορούμε να το κάνουμε πραγματικότητα.»
Παρά τη γενικότερη απόρριψη από πολλούς καταναλωτές, μια πρόσφατη διαρροή ρίχνει φως στο λόγο που τόσες εταιρείες στρέφονται προς τις κάρτες αυτές: οποιοσδήποτε επιθυμεί να κυκλοφορήσει φυσική έκδοση για το **Switch 2**, υποχρεούται να πληρώσει στη **Nintendo** για κάρτες χωρητικότητας **64GB** — δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμες μικρότερες εναλλακτικές, όπως συνέβαινε στην πρώτη έκδοση του **Switch**.
Η ίδια η **Nintendo** έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν προτίθεται να χρησιμοποιήσει τις κάρτες **Game–Key** για κανένα από τα παιχνίδια της.