Ειδήσεις

Πώς λειτουργεί το DLSS στο Switch 2; Το Digital Foundry αποκαλύπτει τις τεχνικές λεπτομέρειες

Πώς λειτουργεί το DLSS στο Switch 2; Το Digital Foundry αποκαλύπτει τις τεχνικές λεπτομέρειες
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Γνωρίζαμε εδώ και αρκετό καιρό ότι το εξειδικευμένο chip της Nvidia που τροφοδοτεί το Switch 2 θα προσέφερε τη μαγεία του DLSS (Deep Learning Super Sampling) στη νέα κονσόλα, ωστόσο οι λεπτομέρειες γύρω από τον τρόπο που λειτουργεί πραγματικά η τεχνολογία αυτή ήταν μέχρι τώρα ελάχιστες. Ευτυχώς, οι τεχνικοί ειδικοί του Digital Foundry έρχονται να ρίξουν φως στο ζήτημα.

Ο Alex Battaglia του Digital Foundry εμβαθύνει στις λεπτομέρειες του DLSS του Switch 2 και εξηγεί πώς λειτουργεί σε σύγκριση με άλλα μοντέλα στον υπολογιστή. Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τη Nintendo ή την Nvidia σχετικά με το θέμα, αλλά πρόκειται ουσιαστικά για την πιο ολοκληρωμένη ανάλυση που μπορεί κανείς να βρει.

Η ουσία της ανάλυσης καταλήγει στο εξής: υπάρχουν διαφορετικές μορφές DLSS διαθέσιμες στο Switch 2.

Η πρώτη είναι αυτή που βλέπουμε να χρησιμοποιείται σε τίτλους όπως τα Cyberpunk 2077: Ultimate Edition και Street Fighter 6. Ωστόσο, αυτό δεν είναι το ίδιο με τα μοντέλα DLSS που εντοπίζονται στο Switch 2. Εξετάζοντας παιχνίδια όπως τα Star Wars Outlaws, Hogwarts Legacy, The Touryst και Fast Fusion στην κονσόλα, το Digital Foundry καταλήγει στο συμπέρασμα ότι υπάρχει ένα άλλο, «μικροσκοπικό» μοντέλο DLSS που δραστηριοποιείται για παιχνίδια που επιδιώκουν αναλύσεις πάνω από 1080p.

Αυτό το δευτερεύον μοντέλο προσφέρει πιο ευκρινή ανάλυση εικόνας, αλλά πολύ χειρότερο antialiasing κατά τη διάρκεια κίνησης και αλλαγών κάμερας — η ανάλυση του Digital Foundry αναφέρει μάλιστα ότι φαίνεται σαν να μην λειτουργεί καθόλου σε κίνηση. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να λειτουργήσει με σχεδόν το μισό κόστος της πιο ισχυρής έκδοσης, μειώνοντας έτσι το φορτίο στη GPU του Switch 2 για την αναβάθμιση της ανάλυσης.

Φυσικά, όλα αυτά βασίζονται αποκλειστικά στην ανάλυση του Digital Foundry προς το παρόν, χωρίς καμία επίσημη δήλωση από την Nvidia ή τη Nintendo (όσο απίθανο κι αν είναι να πάρουμε κάτι τέτοιο από την τελευταία). Παρόλα αυτά, το Digital Foundry έχει λάβει επιβεβαίωση από ένα

Πηγή


Αφήστε μια απάντηση