- Απόλαυσε τη χάος & τη μαγεία του Doronko Wanko στο Nintendo Switch - 18 Ιουλίου 2025
- Tο θρυλικό RPG επιστρέφει: όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το Neverwinter Nights 2 - 17 Ιουλίου 2025
- Γιατί το Mario Kart World αγνοεί τους guest χαρακτήρες άλλων Nintendo; το τρομερό ρόστερ τα εξηγεί όλα! - 17 Ιουλίου 2025
Η Digital Foundry παρουσίασε την τεχνική ανάλυση για τα **Pokémon Scarlet** και **Violet** στο **Switch 2**, όπου η νέα γενιά κονσόλας ενσωματώνει σημαντική αναβάθμιση στην απόδοση για τους πιο πρόσφατους τίτλους της Nintendo.
Συνολικά, το αποτέλεσμα αποδεικνύεται θετικό για τα παιχνίδια, παρόλο που η εξέλιξη αυτή, κατά τη γνώμη πολλών, ήρθε αρκετά καθυστερημένα. Η οπτική ποιότητα και οι ρυθμοί καρέ παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση.
Αρχικά, τα γραφικά είναι πιο καθαρά σε σχέση με πριν και, σύμφωνα με την Digital Foundry, «διατηρούν την ποιότητά τους ακόμα και σε τηλεοράσεις 4Κ». Το εφέ flickering έχει σχεδόν εξαλειφθεί, με την εσωτερική ανάλυση να αποδίδεται σταθερά στα **1080p**. Παρότι δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, θεωρείται πιθανό το παιχνίδι να αξιοποιεί την τεχνολογία DLSS της Nvidia για μια ελαφρά ενίσχυση των γραφικών.
Η βελτίωση στους ρυθμούς καρέ είναι επίσης αξιοσημείωτη, καθώς το παιχνίδι τρέχει σταθερά στα **60fps** στις περισσότερες περιπτώσεις. Υπάρχουν ορισμένες πτώσεις, ιδιαίτερα σε έντονα φορτωμένες σκηνές, ωστόσο η διαφορά με τα κάτω από **30fps** που παρατηρούνταν στο πρώτο **Switch** είναι νυχτερινή και ημερήσια.
Παρομοίως, οι απομακρυσμένοι χαρακτήρες και αντικείμενα πλέον κινούνται μέσω πλήρων ακολουθιών animation, αντί για τις περίεργες, τρανταχτές κινήσεις που εμφανίζονταν στο παλαιότερο μοντέλο. Αυτό εφαρμόζεται στους προπονητές που περπατούν στον ανοιχτό κόσμο, καθώς και στον θρυλικό ανεμόμυλο που πλέον κινείται ομαλά ακόμη και από μακριά. Οι χρόνοι φόρτωσης έχουν επίσης βελτιωθεί αισθητά, με τη γρήγορη μετακίνηση να διαρκεί κατά μέσο όρο **3 με 4 δευτερόλεπτα**, έναντι ενδεχομένως έως και **15 δευτερολέπτων** στο πρώτο **Switch**.
Ορισμένες περιοχές ωστόσο παραμένουν αμετάβλητες. Οι αποστάσεις σχεδίασης έχουν ουσιαστικά την ίδια έκταση και στα δύο μηχανήματα, ενώ το φαινόμενο του pop–in εξακολουθεί να παρατηρείται στο **Switch 2**. Επιπλέον, τα Pokémon δεν διατηρούνται μόνιμα στον κόσμο· αν εγκαταλείψετε μια περιοχή και επιστρέψετε, οι προηγούμενοι χαρακτήρες δεν θα είναι πλέον εκεί. Οι λάτρεις των σπάνιων shinies, λοιπόν, ας είναι προσεκτικοί.
Εν κατακλείδι, η αναβάθμιση αποτελεί μια αναγκαία εξέλιξη, κάνοντας την εμπειρία του παιχνιδιού με το **Scarlet** και το **Violet** σαφώς πιο ευχάριστη σε σχέση με το πρώτο **Switch**. Τα γραφικά εξακολουθούν να δείχνουν κάπως ακατέργαστα, με μπλοκιάρικες υφές και απλοϊκά περιβάλλοντα, όμως σε επίπεδο απόδοσης πρόκειται για μια ξεκάθαρα ευπρόσδεκτη βελτίωση.