- Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch Review] - 3 Μαρτίου 2021
- God Eater 3 [Switch Review] - 5 Αυγούστου 2019
- Κυκλοφορεί το Switch Lite στις 20 Σεπτεμβρίου - 10 Ιουλίου 2019
Εδώ υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές: Απλός αγώνας, Τουρνουά ενάντια στον υπολογιστή, και το Swing Mode, που θυμίζει το Wii Sports – Tennis στο πως λειτουργεί και παραδόξως είναι ο μοναδικός τρόπος να επεξεργαστείς κάπως τη ροή του παιχνιδιού (αν και σε αμελητέο επίπεδο, καθώς αλλάζεις είτε το μέγεθος της μπάλας είτε τη δυσκολία του αγώνα σε προπόνηση ανταλλαγής μπάλας). Ουσιαστικά μπορείς να παίξεις απλό τεννις και έως εκεί. Κάποια από τα στάδια έχουν τα δικά τους εμπόδια και παραλλαγές για να κάνουν τον αγώνα πιο ενδιαφέρον, αλλά όχι στον βαθμό που έχουμε δει στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Και σε αυτό το σημείο εμφανίζονται δύο πολύ μεγάλα προβλήματα.
Το πρώτο πρόβλημα το οποίο βρίσκω έως και προσβλητικό είναι η έλλειψη ρύθμισης διάρκειας αγώνα. Προσφέρονται ρυθμίσεις για είτε Tiebreaker (Νίκη στους 7 πόντους) ή 1 Set – 2 Game (Νίκη στο προβάδισμα με 2 Game). Αντιθέτως, δεν υπάρχει η ικανότητα να παίξεις την κανονική διάρκεια τένις η έστω ολόκληρα σετ. Ακόμη και στη λειτουργία περιπέτειας ή τουρνουά με τον υπολογιστή, που σου επιτρέπει να παίξεις πάνω από ένα σετ, τα σετ πάντα τελειώνουν στη διαφορά 2 game. Άκρως λυπηρό το ότι δεν υπάρχει η πλέον ουσιώδης ρύθμιση για αυτό το είδος παιχνιδιού, πόσο μάλλον όταν υπάρχει σε όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.
Το άλλο πρόβλημα που παρατήρησα είναι πως δεν υπάρχει οθόνη επιλογής πίστας στα τοπικά παιχνίδια. Η μάλλον υπάρχει, αλλά είναι απαράδεκτη στη λογική της. Σου δίνεται η λίστα όλων των πιστών που έχετε ξεκλειδώσει και πρέπει να απενεργοποιήσετε όλες εκτός την πίστα στην οποία θέλεις να παίξεις, ώστε η τυχαία επιλογή που θα κάνει το παιχνίδι να μπορεί να επιλέξει μονάχα αυτήν. Τραγικός σχεδιασμός, σε πράγματα που θεωρούνται δεδομένα. Βέβαια αυτές είναι εύκολες διορθώσεις που μπορούν να γίνουν σε μελλοντικές αναβαθμίσεις, αλλά δεν παύουν να μου δίνουν την εντύπωση πως το παιχνίδι εκδόθηκε ατελείωτο. Όπως και το προαναφερθέν Arms.
Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι είναι καλύτερο από ποτέ: Ο κάθε χαρακτήρας είναι αρκετά διαφορετικός στις ικανότητες του και σε ωθεί να παίξεις ώστε να εκμεταλλευτείς τις δυνάμεις του, σαν τα ακριβή χτυπήματα της Peach, την ταχύτητα του Toad, ή την αμυντική δεινότητα του Waluigi. Το σύστημα Ενέργειας δίνει μια νέα διάσταση στο παιχνίδι, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το παραπάνω. Είναι κρίμα λοιπόν που όλα αυτά προσφέρονται σε ένα φτωχό πακέτο, καθώς μόλις πέντε ώρες αφότου ξεκίνησα να παίζω και καμιά 50αριά αγώνες στο διαδίκτυο αργότερα, δε παρατηρώ καμία ουσιαστική διαφορά από το Demo που κατέβασα σχεδόν ένα μήνα πριν. Ο μοναδικός λόγος που θα παίζω το παιχνίδι είναι τα διαδικτυακά τουρνουά (τα οποία τουλάχιστον βελτιώθηκαν με μια αναβάθμιση με το καλημέρα - η διαφορά στην ποιότητα σύνδεσης είναι μέρα με νύχτα), ενώ ελπίζω πως απλές διορθώσεις θα λύσουν τα μεγάλα προβλήματα που αυτή τη στιγμή με εμποδίζουν να προτείνω αυτόν τον τίτλο για αγορά.Χμμμ....
1 Comment