- Φήμη: Η Nintendo και η Pokémon Co. μπορεί να ετοιμάζονται για μια αγωγή κατά της Palworld στις ΗΠΑ - 17 Φεβρουαρίου 2025
- Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Nintendo δείχνει ότι τα Switch 2 Joy-Con μπορούν να συνδεθούν … ανάποδα! - 17 Φεβρουαρίου 2025
- Το metroidvania “Tails of Fate” έρχεται σε Switch & Switch 2 το 2026 - 17 Φεβρουαρίου 2025
Η Nintendo λατρεύει το μάρκετινγκ του διευρυμένου κοινού της. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιεί από την εποχή του Wii και του DS με μεγάλη επιτυχία, και αυτή η τάση συνεχίζεται με την τελευταία σειρά διαφημίσεων της εταιρείας για το Switch στην Ιαπωνία.
Σε μια νέα σειρά σποτ, η Nintendo φωτίζει τόσο τα παλιά όσο και τα νέα παιχνίδια του Switch. Όλες οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν μια οικογενειακή προσέγγιση, δείχνοντας παιδιά να παίζουν με τους γονείς τους και γενικά να απολαμβάνουν ποιοτικό οικογενειακό χρόνο μαζί.
Συγκεκριμένα, τα σποτ παρουσιάζουν παιχνίδια όπως το Super Mario Bros. Wonder, το Splatoon 3 και το Pikmin 4. Στο διαφημιστικό σποτ του Pikmin 4 υπάρχει ακόμα και λίγη γιορτινή διάθεση, οπότε η Nintendo πιστεύει ξεκάθαρα ότι αυτό το παιχνίδι θα ήταν ένα υπέροχο δώρο κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μπορείτε να δείτε τα υπόλοιπα ιαπωνικά σποτ παρακάτω.