Ειδήσεις

Η μη γραμμική φύση του Death Trick:Double Blind υπερδιπλασίασε το χρόνο ανάπτυξης

Η μη γραμμική φύση του Death Trick:Double Blind υπερδιπλασίασε το χρόνο ανάπτυξης
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Μόλις την περασμένη εβδομάδα έφτασε στο Switch το Death Trick:Double Blind με διθυραμβικές κριτικές. Ο τίτλος είναι μια αφηγηματική περιπέτεια που αφηγείται μια αστυνομική ιστορία μέσα από δύο διαφορετικούς πρωταγωνιστές και τυχαίνει να το κάνει με μια μη γραμμική προσέγγιση. Όπως θα μπορούσατε να μαντέψετε, η δημιουργία μιας τέτοιας εμπειρίας οδηγεί σε ένα απόλυτο βουνό δουλειάς.

Σε ένα Reddit AMA για το Death Trick: Double Blind, η Mari, παραγωγός/συγγραφέας/προγραμματιστής του παιχνιδιού, μίλησε για μερικές από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα όταν έφερε το παιχνίδι. Φαίνεται ότι η μη γραμμική προσέγγιση του παιχνιδιού ήταν μακράν η πιο δύσκολη πρόκληση που αντιμετώπισαν οι προγραμματιστές, σε τέτοιο βαθμό που υπερδιπλασίασε τον χρόνο ανάπτυξής τους.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση