- Η σκοτεινή πλευρά της Nintendo: Εξερευνώντας τους πιο μοχθηρούς χαρακτήρες – Μέρος 2ο - 26 Απριλίου 2024
- Πρώην επικεφαλής του Fortnite αποκαλύπτει γιατί δεν υπάρχουν χαρακτήρες της Nintendo στο παιχνίδι - 26 Απριλίου 2024
- Πάμε να γνωρίσουμε την Judith Lanster του The Legend of Heroes: Trails Through Daybreak - 26 Απριλίου 2024
Μόλις την περασμένη εβδομάδα έφτασε στο Switch το Death Trick:Double Blind με διθυραμβικές κριτικές. Ο τίτλος είναι μια αφηγηματική περιπέτεια που αφηγείται μια αστυνομική ιστορία μέσα από δύο διαφορετικούς πρωταγωνιστές και τυχαίνει να το κάνει με μια μη γραμμική προσέγγιση. Όπως θα μπορούσατε να μαντέψετε, η δημιουργία μιας τέτοιας εμπειρίας οδηγεί σε ένα απόλυτο βουνό δουλειάς.
Σε ένα Reddit AMA για το Death Trick: Double Blind, η Mari, παραγωγός/συγγραφέας/προγραμματιστής του παιχνιδιού, μίλησε για μερικές από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα όταν έφερε το παιχνίδι. Φαίνεται ότι η μη γραμμική προσέγγιση του παιχνιδιού ήταν μακράν η πιο δύσκολη πρόκληση που αντιμετώπισαν οι προγραμματιστές, σε τέτοιο βαθμό που υπερδιπλασίασε τον χρόνο ανάπτυξής τους.