Δεν είναι μυστικό ότι το Starlink: Battle for Atlas δεν είχε καλές πωλήσεις. Σε σύγκριση με τα μεγάλα franchises της Ubisoft, όπως το Assassin’s Creed, το παιχνίδι απέτυχε να ανταποκριθεί στις εμπορικές προσδοκίες της Ubi. Οι απογοητευτικές επιδόσεις είχαν επίσης ως αποτέλεσμα να μην παράγονται πλέον τα παιχνίδια.
Η Ubisoft, μέσω του Alain Corre, δήλωσε στο MCV ότι η εταιρεία «περίμενε περισσότερα από το Starlink». Τούτου λεχθέντος, είχε πολλά θετικά να πει, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι οι παίκτες ήταν ευχαριστημένοι με το τελικό προϊόν.
“Νομίζω ότι αποκτήσαμε μεγάλη εμπειρία από αυτό το franchise. Και μας βοηθά να διαμορφώνουμε σχέδια για οικογενειακά παιχνίδια που σχεδιάζουμε. Χρησιμοποιούμε πάντα ό,τι που έχουμε κάνει στο παρελθόν. Έχουμε πολλούς οπαδούς που εξακολουθούν να παίζουν Starlink και είναι χαρούμενοι με τον τίτλο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Περιμέναμε περισσότερα από το Starlink, αλλά είναι ένα βήμα στη διαδικασία δημιουργίας τίτλων και η όλη εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από τη δημιουργία αυτού του παιχνιδιού, μας βοηθά να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα για στο μέλλον. “
MCV