Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Δύσκολο το ευρωπαϊκό top 10 πωλήσεων για νέους τίτλους - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Αντιμέτωπη με αγωγή η Sega από τον μουσικό & τραγουδιστη του ‘Live And Learn’ theme του Sonic Adventure 2 - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
Η VentureBeat , μαζί με τον συνεργάτη της iSpot.tv, έχει παράσχει ορισμένα στοιχεία σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση για το 2019 και συγκεκριμένα την περίοδο μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 8ης Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με την VentureBeat, “η βιομηχανία παιχνιδιών δαπάνησε περίπου 319.600.000 $ σε τηλεοπτικές διαφημίσεις το 2019 (1 Ιανουαρίου έως 8 Δεκεμβρίου), μείωση κατά 14,68% από την ίδια χρονική περίοδο το 2018. Με τη μείωση αυτή σημειώθηκε πτώση στις διαφημίσεις (-27,84% ) και τις εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων (-16,10%) “. Από αυτά τα 319.600.000 δολάρια, τα$ 46.000.000 δαπανήθηκαν από τη Nintendo, η οποία έμεινε κάτω από το ήμισυ των $ 108.500.000 και $ 100.000.000 που Playstation και Xbox δαπάνησαν αντίστοιχα.