Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Μαύρο το μέλλον του Mario & Luigi λόγω πιθανής εξαγοράς από τη Sony; - 21 Νοεμβρίου 2024
- Αποκαλύφθηκε το λούτρινο “Sitting Cuties” Rayquaza - 21 Νοεμβρίου 2024
- Animated trailer για το Life is Strange: Double Exposure - 21 Νοεμβρίου 2024
Η VentureBeat , μαζί με τον συνεργάτη της iSpot.tv, έχει παράσχει ορισμένα στοιχεία σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση για το 2019 και συγκεκριμένα την περίοδο μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 8ης Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με την VentureBeat, “η βιομηχανία παιχνιδιών δαπάνησε περίπου 319.600.000 $ σε τηλεοπτικές διαφημίσεις το 2019 (1 Ιανουαρίου έως 8 Δεκεμβρίου), μείωση κατά 14,68% από την ίδια χρονική περίοδο το 2018. Με τη μείωση αυτή σημειώθηκε πτώση στις διαφημίσεις (-27,84% ) και τις εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων (-16,10%) “. Από αυτά τα 319.600.000 δολάρια, τα$ 46.000.000 δαπανήθηκαν από τη Nintendo, η οποία έμεινε κάτω από το ήμισυ των $ 108.500.000 και $ 100.000.000 που Playstation και Xbox δαπάνησαν αντίστοιχα.