Ειδήσεις

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Zelda: Tears of Kingdom λέει ότι τα Depths ήταν εμπνευσμένα από έναν “κόσμο σαν την Κρητιδική Περίοδο με δεινόσαυρους”

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Zelda: Tears of Kingdom λέει ότι τα Depths ήταν εμπνευσμένα από έναν “κόσμο σαν την Κρητιδική Περίοδο με δεινόσαυρους”
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Master Works κυκλοφόρησε πρόσφατα στην Ιαπωνία και ένα από τα πολλά πράγματα που θίγονται στο βιβλίο είναι ο κόσμος κάτω από τη Hyrule, ο οποίος είναι γνωστός ως Depths. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του παιχνιδιού Satoru Takizawa και ο διευθυντής του παιχνιδιού Hidemaro Fujibayashi περιέγραψαν τι είχαν στο μυαλό τους οπτικά όταν φαντάζονταν τα βάθη με τον Takizawa να λέει ότι φαντάστηκε έναν υπόγειο κόσμο βασισμένο σε κλασικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας “όπου κάτω από το έδαφος υπάρχει ακόμα ένας κόσμος σαν την Κρητιδική Περίοδο με δεινόσαυρους ή ένας μυθικός υπόκοσμος”. Δείτε τι είχαν να πουν στο βιβλίο.


Οπτικά, τι είδους κόσμο σκεφτήκατε να φτιάξετε για το Depths;

Takizawa: Όταν ακούω “ο υπόγειος κόσμος”, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι μια παλιά ταινία επιστημονικής φαντασίας, όπου κάτω από τη γη υπάρχει ακόμα ένας κόσμος που μοιάζει με την Κρητιδική Περίοδο με δεινόσαυρους ή ένας μυθικός υπόγειος κόσμος. Είναι ένας πολύ φυσικός συνειρμός για τη γενιά μου (γέλια).

Κάναμε ένα πείραμα κατά το οποίο δημιουργήσαμε μια περιοχή της Κρητιδικής Περιόδου με μεγάλα φυτά και ζώα που περπατούσαν σε αυτήν, αλλά τελικά σκέφτηκα ότι θα άλλαζε με βάση το gameplay.

Fujibayashi: Έπρεπε να περιμένουμε αρκετό καιρό μέχρι να αποφασιστεί το gameplay του Depths για να φτιάξουμε το artwork. Κάναμε διάφορα πειράματα, μεταξύ άλλων με τη φωτεινότητα των Depths. Έχεις την αίσθηση ότι μπορείς να δεις μια αμυδρά φωτισμένη κορυφογραμμή ή μια έρημη έρημο που εκτείνεται μέχρι το τέλος. Στο τέλος φτιάξαμε έναν σκοτεινό κόσμο, αλλά χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να φτάσουμε εκεί.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση