- Ενσύρματο internet στο Switch 2 με αυτό το φθηνό αξεσουάρ - 13 Αυγούστου 2025
- Νέο Nintendo Direct έρχεται: όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το επόμενο showcase - 13 Αυγούστου 2025
- Αποκαλύφθηκαν οι πρώτες βαθμολογίες του NBA 2K26 - 13 Αυγούστου 2025
Η ανάπτυξη του **Devil’s Third** ακολούθησε μια αρκετά μεταβαλλόμενη διαδρομή. Αρχικά, η εταιρεία **THQ** είχε αναλάβει την έκδοση του παιχνιδιού, το οποίο μάλιστα δεν προοριζόταν καν για τις πλατφόρμες της **Nintendo**. Ωστόσο, μετά τη χρεοκοπία της **THQ**, το έργο πέρασε στα χέρια της νοτιοκορεατικής εταιρείας **Doobic**. Αυτή με τη σειρά της αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα και τελικά έκλεισε, με τη **Nintendo** να αναλαμβάνει αργότερα τη διαχείριση του τίτλου.
Ανεξάρτητα από τους λόγους της μεταβολής συνεργατών, το **Devil’s Third** δεν κατέληξε να είναι επιτυχημένο, παρά το γεγονός ότι αρχικά φαινόταν να έχει το δυναμικό να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα αποκλειστικότητα για το **Wii U**. Το **2025**, ο δημιουργός του, **Tomonobu Itagaki**, εξέφρασε την άποψη ότι ο τίτλος «ήταν καινοτόμος για την εποχή του».
Η αξιολόγηση αυτή προέρχεται από πρόσφατο τεύχος του περιοδικού **Retro Gamer**. Το περιοδικό αναφέρθηκε πρώτα στην τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών, η οποία είχε δεχτεί αρκετά αρνητικά σχόλια κατά την αρχική κυκλοφορία. Η τοποθέτηση αυτή ήταν κάπως απρόσμενη, δεδομένης της προηγούμενης εμπειρίας του **Itagaki** με το **Ninja Gaiden**, το οποίο ήταν ιδιαίτερα αξιόλογο στον συγκεκριμένο τομέα.
Σε ερώτηση για πιθανά προβλήματα κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ο **Itagaki** απάντησε:
«Δεν είχα κανέναν έλεγχο στη χρεοκοπία της **THQ**, και αυτό ήταν το μοναδικό ζήτημα. Παρόλο που υπάρχουν μερικά σημεία που θα μπορούσαν να έχουν ολοκληρωθεί καλύτερα στο σχεδιασμό του παιχνιδιού, θεωρώ πως το **Devil’s Third** ήταν καινοτόμο για την εποχή του. Αν το ξαναέκανα, φυσικά θα το βελτίωνα περαιτέρω.»
Το περιοδικό σχολίασε επίσης το κομμάτι του multiplayer, το οποίο δεν δέχθηκε τόση κριτική όσο η καμπάνια. Αναφορικά με τη διαφορετική προσέγγιση που ακολούθησε γι’ αυτό το τμήμα του παιχνιδιού, ο **Itagaki** εξήγησε:
«Στο λεξιλόγιο των επιτραπέζιων προσομοιώσεων, υπάρχουν τρία επίπεδα: το Στρατηγικό επίπεδο, το Επιχειρησιακό επίπεδο και το Τακτικό επίπεδο. Το **Devil’s Third** είναι ένα παιχνίδι που ενσωματώνει και συνδυάζει όλα αυτά τα επίπεδα της εμπειρίας παιχνιδιού. Αυτό είναι πρωτοποριακό. Χαιρόμαστε που λάβαμε θετικά σχόλια για το multiplayer.»
Το **Devil’s Third** κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το **Wii U** και πιθανότατα θα παραμείνει έτσι, καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση από τη **Nintendo** να επαναφέρει τον τίτλο στο προσκήνιο, δεδομένης της αρνητικής υποδοχής που είχε κατά την αρχική του κυκλοφορία.