- Το trailer του Switch 2 συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακά ποσοστά θέασης - 20 Ιανουαρίου 2025
- Νέο trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας του Star Overdrive - 20 Ιανουαρίου 2025
- Accolades Trailer για το ένα έτος κυκλοφορίας του Prince of Persia: The Lost Crown - 20 Ιανουαρίου 2025
Ξέρουμε ότι η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 μπορεί να είναι λίγο παραπάνω προστατευτική με τις πνευματικές της ιδιοκτησίες, αλλά αποδεικνύεται ότι το 𝐦𝐢𝐜𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 της εταιρείας ήταν αρκετό για να κάνει έναν καλλιτέχνη του 𝐌𝐞𝐭𝐫𝐨𝐢𝐝 𝐏𝐫𝐢𝐦𝐞 𝟑: 𝐂𝐨𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 να εγκαταλείψει τη θέση του στη 𝐑𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨𝐬.
Αυτό προκύπτει από ένα πρόσφατο επεισόδιο του 𝐩𝐨𝐝𝐜𝐚𝐬𝐭 𝐊𝐢𝐰𝐢 𝐓𝐚𝐥𝐤𝐳, όπου ο οικοδεσπότης 𝐑𝐞𝐞𝐜𝐞 𝐑𝐞𝐢𝐥𝐥𝐲 κάθισε με τον πρώην καλλιτέχνη του κόσμου της 𝐑𝐞𝐭𝐫𝐨 και της 𝐁𝐞𝐭𝐡𝐞𝐬𝐝𝐚, 𝐍𝐚𝐭𝐞 𝐏𝐮𝐫𝐤𝐞𝐲𝐩𝐢𝐥𝐞, για να μιλήσει για την εμπειρία του από την εργασία του στο 𝐂𝐨𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧. Στη συνέντευξη, ο 𝐏𝐮𝐫𝐤𝐞𝐲𝐩𝐢𝐥𝐞 περιέγραψε ως “όχι το στυλ μου”, καθώς οι υπαλλήλοι της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 πετούσαν από την Ιαπωνία και ζήταγαν αλλαγές στις “παραμικρές λεπτομέρειες” της παραγωγής.
“Αυτοί δεν είναι άνθρωποι που δούλευαν στα παιχνίδια”, διευκρινίζει ο 𝐏𝐮𝐫𝐤𝐞𝐲𝐩𝐢𝐥𝐞, “είναι άνθρωποι από την Ιαπωνία, που πετάνε για να μικροδιαχειρίζονται τους χαρακτήρες και τέτοια πράγματα”.
Ενώ καμία από αυτές τις κριτικές δεν στόχευε άμεσα τη δουλειά του 𝐏𝐮𝐫𝐤𝐞𝐲𝐩𝐢𝐥𝐞 στο 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐚𝐫𝐭 του παιχνιδιού, θυμάται ότι οι 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐭 ομάδες ζητούσαν συνεχώς να κάνουν μικροαλλαγές, με αποτέλεσμα αυτό που ο ίδιος περιγράφει ως “ανθυγιεινή σχέση” μεταξύ 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 και 𝐑𝐞𝐭𝐫𝐨.
“Ποτέ δεν μου άρεσε να δουλεύω με εκδότες ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αυτό ήταν ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο μικροδιαχείρισης. Αποκλείεται! Κατά τη γνώμη μου, αν δεν εργάζεστε άμεσα στο παιχνίδι, φύγετε. Μπορείτε να δίνετε ανατροφοδότηση και καθοδήγηση, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να λέτε στους προγραμματιστές τι να κάνουν. Δεν έχετε όλο το κατάλληλο πλαίσιο για να δώσετε πραγματικά αυτές τις κριτικές και νομίζω ότι δεν είναι καθόλου έτσι ο τρόπος που πρέπει να γίνονται τα πράγματα. Δεν λέω ότι το 𝐌𝐞𝐭𝐫𝐨𝐢𝐝 δεν βγήκε σπουδαίο, αλλά δεν βγήκε σπουδαίο επειδή κάποιο μαξιλαράκι ώμου μετατοπίστηκε ελαφρώς. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα είδος ανθυγιεινής σχέσης. Σε συνδυασμό με τη συγκριτικά περιορισμένη ισχύ του 𝐖𝐢𝐢, την οποία ο 𝐏𝐮𝐫𝐤𝐞𝐲𝐩𝐢𝐥𝐞 περιγράφει ως “ασφυκτική για μια καλλιτεχνική καριέρα”, αυτή η σχέση με τη 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 ήταν αρκετή για να κάνει τον καλλιτέχνη να εγκαταλείψει τα 𝐑𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨𝐬 αφού δούλεψε στο 𝐂𝐨𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 για περίπου ενάμιση χρόνο.